Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2848
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнєцова, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-04-20T23:03:52Z-
dc.date.available2020-04-20T23:03:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/2848-
dc.descriptionКузнєцова Ю. Ю. Соціальна реклама як фактор формування готовності молоді до звернення за державною допомогою : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета дослідження: проаналізувати стан інформованості молодої людини щодо її прав та готовності їх реалізувати Об’єкт дослідження: молодь Запорізької та Дніпровскої областей. Предмет дослідження: готовність молодої людини звернутись за державною допомогою. Методи дослідження: синтез, дедукція, аналіз, порівняльний, емпіричний, діагностичий. Гіпотеза: діяльність полягає в наступному при розповсюдженні соціальної реклами в Інтернеті зростає кількість молодих людей, які звернулись до соціальних державних установ. Висновки: 1. Соціальна реклама патріотичного характеру не лише має інформаційний характер, вона пропонує шляхи вирішення суспільних проблем, що існують. Тому сьогодні така реклама заслуговує на особливу увагу та потребує ґрунтовного вивчення в контексті визначення її ролі в системі національнопатріотичного виховання молоді в Україні. 2. Отже, соціальна реклама – це популяризація, пропаганда та моральне заохочення таких моделей поведінки, які за масового відтворення дадуть соціально-бажані результати. Її поява є закономірним результатом еволюції суспільних відносин. 3. Дослідження показало, що найбільше респонденти хотіли б отримувати правову інформацію з питань захисту. Таким чином, перспективами подальших дій у цьому напрямі можуть бути розробка механізмів усунення причин, які стоять на заваді розвитку соціальної реклами в Україні, а також визначення і забезпечення соціально-правових умовuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectмолодьuk
dc.subjectтехнології соціальної роботиuk
dc.subjectсоцiальна роботаuk
dc.subjectдержавна допомогаuk
dc.subjectsocial advertisementuk
dc.subjectyoung peopleuk
dc.subjectsocial workuk
dc.subjectsocial work technologiesuk
dc.titleСоціальна реклама як фактор формування готовності молоді до звернення за державною допомогоюuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузнєцова.pdfМагістерська робота2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.