Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПономарьова, Яна Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-06-04T13:38:10Z-
dc.date.available2020-06-04T13:38:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3068-
dc.descriptionПономарьова Я. В. Особливості функціонального стану дівчат середнього шкільного віку, які займаються волейболом : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник О. Л. Притула. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 54 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота: 54 сторінки, 6 таблиць, 55 літературних джерел. Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання дівчат середнього шкільного віку. Мета роботи – вивчення динаміки функціонального стану дівчат середнього шкільного віку в процесі систематичних занять волейболом та оцінка ефективності запропонованої їм програми тренувальних занять. Методи дослідження: аналіз літературних джерел, педагогічні спостереження, інструментальні методи, математичної статистики. В рамках дослідження проведено вивчення динаміки рівня фізичної роботоздатності, аеробних можливостей та функціональної підготовленості дівчат 13-14 років протягом річного циклу тренувальних занять та на основі отриманих даних проведено оцінку впливу засобів волейболу на загальний функціональний стан дівчат цього віку. Наведені в роботі дані свідчать, що застосування серед дівчат 13-14 років засобів волейболу сприяє суттєвої оптимізації загального рівня функціонального стану їхнього організму: спостерігалося покращення функціональної підготовленості дівчат в рамках підготовчого періоду та її збереження протягом змагального періоду річного циклу підготовки. Отримані дані свідчили про високу ефективність використання засобів волейболу у процесі фізичного виховання дівчат середнього шкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : Thesis: 54 pages, 6 tables, 55 references. The object of study - the process of physical education of girls of secondary school age. The purpose of the study is to study the dynamics of the functional status of middle school girls in the process of systematic volleyball lessons and to evaluate the effectiveness of the training program offered to them. Research methods: analysis of literary sources, pedagogical observations, instrumental methods, mathematical statistics. The study investigated the dynamics of the level of physical performance, aerobic capacity and functional preparedness of girls 13-14 years during the annual cycle of training sessions and on the basis of the obtained data the impact of volleyball on the overall functional state of girls of this age was evaluated. The data presented in the paper indicate that the use of volleyball facilities among girls 13-14 years of age contributes to a significant optimization of the overall level of their functional state: improving the functional readiness of girls during the preparatory period and maintaining it during the competitive period of the annual training cycle. The obtained data showed high efficiency of use of volleyball in the process of physical education of girls of secondary school age.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectволейболuk
dc.subjectдівчата 13-14 роківuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectфункціональна підготовленістьuk
dc.subjectрічної цикл підготовкиuk
dc.subjectпрограма тренувальних занятьuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectvolleyballuk
dc.subjecttraining programuk
dc.subjectgirl of 13-14 yearsuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectfunctional preparationuk
dc.subjectannual training cycleuk
dc.titleОсобливості функціонального стану дівчат середнього шкільного віку, які займаються волейболомuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри теорії і методики фізичної культури і спору

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ч-ДИПЛОМ-ФВ-ПОНОМАРЬОВА Я.В..pdfМагістерська робота490.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.