Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3187
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГайдай, Аліна Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-08-17T08:33:08Z-
dc.date.available2020-08-17T08:33:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3187-
dc.descriptionГайдай А. О. Застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства салон «Revive» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Головань. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра: 106 с., 30 рис., 13 табл., 50 джерел. Об’єктом дослідження є інструменти системи просування малого підприємства салону «Revive». Предметом дослідження є застосування інструментів системи просування малого бізнесу. Мета роботи полягає у розробці практичних рекомендацій щодо вдосконалення процесів застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства. Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий, розрахунковий. Під час виконання дипломної роботи магістра було розглянуто теоретичні аспекти застосування інструментів вдосконалення застосування інструментів системи просування послуг малого підприємства на прикладі салону «Revive». Актуальність теми даної дипломної роботи зумовлена загостренням конкуренції в умовах ринкової економіки. Це змушує підприємства більш ефективно розробляти та впроваджувати інноваційні засоби маркетингових комунікацій. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано існуючу систему застосування інструментів просування послуг салону «Revive» та її ефективність, а також запропоновано шляхи удосконалення політики досліджуваного підприємства в сфері системи просування послуг. Отримані результати можуть бути використані керівництвом салону «Revive» в практичній діяльності по вдосконаленню інструментів системи просування послуг малого підприємства – салону «Revive».uk
dc.description.abstractEN : Master’s qualification work: 106 p., 30 fig., 13 tab., 50 sources. The object of the research is the tools of the small business promotion system of the Revive salon. The subject of the study is the application of small business promotion tools. The purpose of the work is to develop practical recommendations for improving the application processes of small business promotion system tools. Methods of research – descriptive, comparative, balance, calculation. During the master’s thesis, the theoretical aspects of the application of tools to improve the use of tools of promotion of small business services using the example of «Revive» salon were considered. The relevance of the topic of this thesis is due to the intensification of competition in a market economy. This forces businesses to more effectively develop and deploy innovative marketing communications tools. On the basis of theoretical material, the existing system of application of tools of promotion of services of salon of «Revive» salon and its efficiency was analyzed, and also ways of improvement of the policy of the investigated enterprise in the sphere of system of services promotion were suggested. The results obtained can be used by the management of the Revive salon in practical activities to improve the tools of the system of promotion of services of a small enterprise – the salon «Revive».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectsmall enterpriseuk
dc.subjectservicesuk
dc.subjectpromotion servicesuk
dc.subjectмале підприємствоuk
dc.subjectпослугиuk
dc.subjectінструменти просування послугuk
dc.titleЗастосування інструментів системи просування послуг малого підприємства салон «Revive»uk
dc.title.alternativeInstruments Implementation of Services Promotion System at Small Business Par/or “Revive”uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gajdaj.pdfМагістерська робота3.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.