Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3323
Title: Особливості процесу виходу ТОВ «Крок ГТ» на зовнішній ринок
Authors: Кузнєцова, Юлія Олексіївна
Keywords: зовнішній ринок
передумови
конкурентні переваги
персонал
external market
background
competitive advantages
staff
Issue Date: 2020
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра: 70 с., 16 рис., 15 табл., 1 додатків, 50 джерел. Предмет дослідження: сукупність теоретичних та практичних аспектів оцінки передумов виходу підприємства на зовнішні ринок. Об’єкт дослідження: товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Крок ГТ». Мета роботи – надати оцінку передумовам виходу ТОВ «Крок ГТ» та міжнародний ринок та сформулювати основні напрями вдосконалення управління діяльністю підприємства. Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Специфіка роботи – у детальному аналізі конкурентних переваг підприємства, як основи виходу на зовнішній ринок. Під час написання роботи було проведено аналіз основних тенденцій діяльності підприємства важкої промисловості України; проведений аналіз ринку та оцінка стратегії формування переваг на промисловому підприємстві ТОВ «Крок ГТ». Проаналізовано умови виникнення конкурентоспроможності на базі підприємства суб’єкта ЗЕД; проаналізовано економіко-організаційні характеристики підприємства ТОВ «Крок ГТ». А також запропоновано шляхи вдосконалення стратегії формування конкурентних переваг на підприємстві ТОВ «Крок ГТ». Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці пропозицій щодо активізації використання конкурентних переваг підприємства, які можуть бути використані у практичній діяльності ТОВ «Крок ГТ».
EN : Master’s thesis: 70 p., 16 fig., 15 tab., 1 supplements, 50 sources. Subject of the research: a set of theoretical and practical assessment aspects of background for entry into the external market. Object of the research: Limited Liability Company «Krok GT». Purpose of the research — to provide assessment of background for the entry of LLC «Krok GT» into the international market and formulate the main directions of improving the management of the company. Methods of the research: descriptive, analytical, modeling. Specificity of the research — the detailed analysis of the company’s competitive advantages as the basis for the entry into the external markets. While writing the thesis it have been conducted analysis of the main trends of the leading enterprises in the heavy industry of Ukraine; it have been conducted market analysis and assessment of the strategy for advantages generation in the industrial enterprise LLC «Krok GT». It have been analyzed the conditions of competitiveness based on the enterprise – the entity engaged in foreign economic activities; it have been analyzed economic and organizational characteristics of the enterprise LLC «Krok GT». And also it have been suggested the ways to improve the strategies of creating the competitive advantages in the enterprise LLC «Krok GT». The practical significance of the obtained results is in the development of proposals as to enhancement of the enterprise competitive advantages, which can be used in the activities of LLC «Krok GT».
Description: Кузнєцова Ю. О. Особливості процесу виходу ТОВ «Крок ГТ» на зовнішній ринок : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник В. В. Томарева-Паталахова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3323
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузнецова Ю..pdfМагістерська робота973.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.