Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3342
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМістюк, Валерія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-12-08T13:38:55Z-
dc.date.available2020-12-08T13:38:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3342-
dc.descriptionМістюк В. Ю. Формування клієнтоорієнтованої політики торгово-промислового підприємства ТОВ Альта Гурме Груп на ринку кави : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Сухарева. Заппоріжжя : ЗНУ, 2020. 129 с.uk
dc.description.abstractUA : За умов поглиблення соціально-скономічних протиріч у розвитку сучаєної економіки ма тлі загострення політичних конфліктів виникає необхідність підтримки конкурентоспроможності та стабільності діяльності вітчизняних підприємстье з виробництва кави. Зважаючи на це особливо актуальними стають поглиблення теоретичних підходів і розробка практичних рекомендацій щодо визначення суті клієнтоорієнтованої політики торговельно-промислового підприємства, методій її оцінювання та впровадження у виробничо-комерційну діяльність. Тема: «Формування клієнторієнтованої політики торгово-промислового підприємства на ринку кави», є дуже актуальна в наш час. Метою роботи є аналіз клієнтоорієнтованої політики торговельно-промислового підприємства на українському ринку кави на базі фабрики по виробництву кави Ізіа.. Об'єктом дослідження є методи збільшення та покращення кліїєнтоорієнтовної політки на українському ринку, зокрема ТОВ «Ізіа». Предметом дослідження є теоретико-методичниї положення формування клієнтоорієнтованої політики підприємств з виробництва кави.uk
dc.description.abstractEN : Given the deepening of socio-economic contradictions in development The current economy is experiencing an escalation of political conflicts the need to maintain competitiveness and stability domestic coffee enterprise. Due to this, deepenings become especially relevant theoretical approaches and development of practical recommendations for definition the essence of customer-oriented policy of a commercial and industrial enterprise, methods of its evaluation and implementation in production and commercial activities. Topic: "Formation of customer-oriented trade and industrial policy enterprises in the coffee market "is very relevant today. The purpose of the work is analysis of customer-oriented policy of a commercial and industrial enterprise on the Ukrainian coffee market on the basis of the coffee factory Izia .. The object of research are methods of increase and improvement customer-oriented policy on the Ukrainian market, in particular Izia LLC. The subject of research is the theoretical and methodological provisions formation of customer-oriented policy of coffee production enterprises.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleФормування клієнтоорієнтованої політики торгово-промислового підприємства ТОВ Альта Гурме Груп на ринку кавиuk
dc.title.alternativeFormation of Customer-Centered Policy of Commercial and Industrial Enterprise LLC Alta Gurme Group at the Market of Coffeeuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
містюк.pdfМагістерська робота4.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.