Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3346
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГромов, Роман Васильович-
dc.date.accessioned2020-12-09T08:47:39Z-
dc.date.available2020-12-09T08:47:39Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3346-
dc.descriptionГромов Р. В. Організаційно-управлінський механізм формування ефективної системи просування продукції на ПАТ «Дніпроспецсталь» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. М. Оргієць. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра: 104 с., 9 рис., 14 табл., 67 джерел. Об’єкт дослідження: ПАТ «Дніпроспецсталь» Предмет дослідження: Збутова політика ПАТ «Дніпроспецсталь» Мета роботи – визначення ефективних стратегій просування металургійної продукції на зовнішніх та національному ринках для ПАТ »Дніпроспецсталь» Методи дослідження: описовий, аналітичний, порівняльний. Специфіка роботи полягає в тому, що висновки та пропозиції базуються на вивченні світової практики організації збутової політики підприємства. Під час написання роботи були виявлена сутність збутової політики, проаналізовано стратегічні підходи до організації збутової політики, виявлено конкурентне середовище, зроблені пропозиції щодо удосконаленню збутової політики ПАТ «Дніпроспецсталь».uk
dc.description.abstractEN : Master’s qualification work: 104 pages, 9 pictures, 14 tables, 67 sources. Object of study: PJSC «Dniprospetsstal». Subject of research: Sales policy of PJSC «Dniprospetsstal». Purpose - to determine effective strategies for promoting metallurgical products in foreign and national markets for PJSC «Dniprospetsstal». Research methods: descriptive, analytical, comparative. Specificity of the work is that the conclusions and proposals are based on the study of the world practice of organization of marketing policy of the enterprise. During the writing of the paper, the essence of marketing policy was revealed, strategic approaches to the organization of marketing policy were analyzed, the competitive environment was identified, proposals were made to improve the marketing policy of PJSC «Dneprspetsstal».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectметалопродукціяuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectтоварний асортиментuk
dc.subjectmetal productsuk
dc.subjectgoodsuk
dc.subjectcommoditiesuk
dc.titleОрганізаційно-управлінський механізм формування ефективної системи просування продукції на ПАТ «Дніпроспецсталь»uk
dc.title.alternativeOrganizational and Managerial Mechanism of Formation of Effective System of Product Promotion at PJSC “Dniprospetsstal”uk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gromov.pdfМагістерська робота3.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.