Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасильченко, Аліна Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-12-21T11:00:30Z-
dc.date.available2020-12-21T11:00:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3521-
dc.descriptionВасильченко А. В. Адаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 87 pages, 3 figures, 1 table, 62 sources. The object of research is socio-psychological adaptation to learning. The purpose of the work - is to study the specifics of socio-psychological adaptation to the education of primary school children with speech disorders. The subject of the research is adaptation to the education of junior schoolchildren with speech development disorders. Research methods: - theoretical: historical-logical, theoretical and comparative analysis of methods and forms of correctional work in psychological and pedagogical practice; - empirical: observation, conversation, survey, introspection, experiment, testing. The scientific novelty of the work lies in a comprehensive and personal-oriented approach to the problem of adaptation to learning of primary school students with speech defects. Materials of work can be used by practical psychologists, teachers of special schools in work with children with speech defects.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 87 с., 3 рисунка, 1 таблиця, 62 джерела. Об’єкт дослідження – соціально-психологічна адаптація до навчання. Мета роботи – полягає в вивченні специфіки соціально-психологічної адаптації до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Предмет дослідження – адаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвитку. Методи дослідження: - теоретичні: історико-логічний, теоретичний та порівняльний аналіз методів та форм корекційної роботи в психолого-педагогічній практиці; - емпіричні: спостереження, бесіда, опитування, самоаналіз, експеримент, тестування. Наукова новизна роботи полягає у комплексному та особисто-орієнтованому підході до проблеми адаптації до навчання молодших школярів з вадами мовлення. Матеріали роботи можуть бути використані практичними психологами, вчителями спеціальних шкіл у роботі з дітьми з мовленнєвими вадами.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk
dc.subjectкорекційні заходиuk
dc.subjectучбова мотиваціяuk
dc.subjectтерапія середовищаuk
dc.subjectзона найближчого розвиткуuk
dc.subjectjunior high school studentuk
dc.subjectsocial adaptationuk
dc.subjectcorrective measuresuk
dc.titleАдаптація до навчання молодших школярів з порушеннями мовленнєвого розвиткуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васильченко.pdfМагістерська робота842.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.