Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 19 (Search time: 0.146 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Концептуальна парадигма публічного управління та адміністрування: теоретико-методологічні засадиБойко, Олена Володимирівна; Воронкова, Валентина Григорівна; Фурсін, Олександр Олександрович; Bojko, Elena; Voronkova, Valentyna; Fursìn, Alexander
2018Аудит кредитних операцій комерційного банку.Шевченко, Л. Я; Shevchenko, L. Ya.; Карченкова, О. Л.; Карченкова, А. Л.; Karchenkova, O. L.
2016Военно-правовое воспитание военнослужащих: методология оценки эффективности управления в контексте математического моделированияФедоренко, Володимир Валерійович; Федоренко, Владимир Валериевич; Fedorenko, Volodymyr
2018Методичні засади оцінки готовності суб’єктів підприємництва до змін.Гвініашвілі, Т. З.; Гвиниашвили, Т. З.; Gviniashvili, T. Z.
2017Шляхи підвищення ефективності фіскальної політики України.Тимошенко, А. О.; Тимошенко, А. А.; Tymoshenko, A. А.
2018Контроль якості внутрішнього аудиту торговельних мереж.Назарова, К. О.; Назарова, К. А.; Nazarova, K. O.; Гнатченко, Д. Д.; Hnatchenko, D. D.
2017Конкурентоспроможність продукції промислового підприємства: сутність та шляхи підвищення.Морщенок, Т. С.; Morschenоk, T. S.; Новікова, М. А.; Новикова, М. А.; Novikova, M. А.
2017Напрями підвищення ефективності розвитку продовольчого ринку України.Марков, Б. М.; Markov, B. M.
2017Брендинг: стан і перспективи розвитку в Україні.Пушкарьов, М. О.; Пушкарев, Н. А.; Pushkarov, M. O.; Чабанова, Є. І.; Чабанова, Е. И.; Chabanova, E. I.; Лободзинська, Т. П.
2017Маркетингові дослідження ефективності рекламних кампаній підприємств сфери туризму.Підлісна, О. В.; Пидлисная, О. В.; Pidlisna, O. V.