Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманенко, Катерина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-24T10:09:10Z-
dc.date.available2020-12-24T10:09:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3702-
dc.descriptionРоманенко К. В. Вивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленням : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 82 сторінках, 10 рисунках, 6 таблицях, має 60 джерел та 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес вивчення фізики в закладах середньої освіти. Мета роботи: розглянути гуманітарний тип мислення суб’єкта як певний ракурс його типологічних якостей та надати рекомендації щодо вивчення фізики учнями з таким типом мислення. Методи дослідження – опрацювання наукової літератури; діалектичний метод, системний підхід, діяльнісний підхід; типологізація; теоретичний аналіз типологічних властивостей мислення; моделювання типологічно зумовленої сторони навчального процесу; зіставлення теоретичних положень з викликами, що виникають у навчальному процесі. Практичне значення роботи полягає у наданні інформаційно- типологічних передумов для впровадження особистісно-орієнтованого навчання фізики школярами.uk
dc.description.abstractEN : The object of research is the process of studying physics in secondary schools.Purpose: to consider the humanitarian type of thinking of the subject as a certain perspective of its typological qualities and to provide recommendations for the study of physics by students with this type of thinking.Research methods – elaboration of scientific literature; dialectical method, system approach, activity approach; typology; theoretical analysis of typological properties of thinking; modeling the typologically determined side of the educational process; comparison of theoretical positions with the challenges arising in the educational process.The practical significance of the work is to provide information and typological prerequisites for the introduction of personality-oriented teaching of physics by students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтипологізаціяuk
dc.subjectтип інформаційного метаболізмуuk
dc.subjectінформаційний аспектuk
dc.subjectвзаємодія вчитель-ученьuk
dc.subjectособистісно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjecttypologizationuk
dc.subjecttype of infopmation metabolismuk
dc.subjectinformation aspectuk
dc.subjectteacher-student interactionuk
dc.subjectpersonality-oriented studyuk
dc.titleВивчення фізики учнями з гуманітарним типом мисленнямuk
dc.title.alternativeThe Study of Physics by Students with a Humanitarian Type of Thinkinguk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanenko_diplom.pdfМагістерська робота788.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.