Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТитова, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2020-12-24T12:06:03Z-
dc.date.available2020-12-24T12:06:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3727-
dc.descriptionТитова Л. Г. Формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках фізики : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник Ю. П. Мінаєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 71 сторінці, 3 рисунках, 3 таблицях, має 47 джерел та 1 додаток. Об’єкт дослідження – процес навчання фізики в закладах середньої освіти. Предмет дослідження – методична система формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій у процесі навчання фізики. Мета роботи – розробка і перевірка ефективності методичної системи формування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій у процесі навчаня фізики. Методи дослідження – аналіз, зіставлення, узагальнення даних на основі вивчення психолого – педагогічної та методичної літератури з проблематики дослідження; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що удосконалено методичні прийоми використання інноваційних технологій для організації продуктивної педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу з фізики. Практичне значення роботи полягає у розробці методичної системи формування предметної компетентності у процесі навчання фізики шляхом впровадження інноваційних технологій.uk
dc.description.abstractEN : The object of research is the process of teaching physics in secondary education. The subject of research is the methodical system of subject formation by introduction of innovative technologies in the process of competence of teaching physics. The purpose of the work is to develop and test the effectiveness of the methodological system of formation of subject competence through the introduction of innovative technologies in the process of teaching physics. Research methods – analysis, comparison, generalization of data on pedagogical and methodical literature on research issues qualitative and quantitative analysis of results based on the study of psychological pedagogical experiment. The scientific novelty of the obtained results is that the methodical methods of using innovative technologies for the organization of productive pedagogical interaction of participants of the educational process in physics are improved.The practical significance of the work lies in the development and implementation of a methodological system for the formation of subject competence in the process of teaching physics through the introduction of innovative technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційна освітня технологіяuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectпідвищення мотивації навчанняuk
dc.subjectпредметна компетентністьuk
dc.subjectпроектна технологіяuk
dc.subjectтехнологія розвивального навчанняuk
dc.subjectтехнологія розвитку критичного мисленняuk
dc.subjectinnovative educational technologiesuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectincrease learning motivationuk
dc.subjectsubject competenceuk
dc.subjectdesign technologyuk
dc.subjecttechnology developing traininguk
dc.subjecttechnology development critikal thinkinguk
dc.titleФормування предметної компетентності шляхом впровадження інноваційних технологій на уроках фізикиuk
dc.title.alternativeFormation of Subject Competence Through the Introduction of Innovative Technologies in Physics Lessonsuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Titova_diplom.pdfМагістерська робота1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.