Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3739
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНазаренко, Олександра Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-12-24T13:03:18Z-
dc.date.available2020-12-24T13:03:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3739-
dc.descriptionНазаренко О. С. Розвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 71 сторінці, 48 рисунках, 3 таблицях, має 55 джерел. Об’єкт дослідження: навчальний процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад розвитку в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Методи дослідження — аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробці методичних засад використання програм-симуляторів фізичних процесів для розв’язання експериментальних задач з фізики в умовах дистанційної форми навчання. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання електронних симуляторів фізичних дослідів можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час навчання учнів розв’язування експериментальних задач (зокрема, в умовах дистанційного навчання).uk
dc.description.abstractEN : The object of study — the educational process in physics in general secondary education. Purpose: substantiation of methodical bases of development at pupils of ability to solve experimental problems in physics in the conditions of a distance form of training. The methods of research — analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological bases for the use of programs-simulators of physical processes for solving experimental problems in physics in the conditions of distance learning. The practical significance of the study is determined by the fact that developed guidelines for the use of electronic simulators of physical experiments, which can be used in the educational process of physics in teaching students to solve experimental problems (in particular, in distance learning).uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectекспериментальні задачі з фізикиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectшкільний навчальний експериментuk
dc.subjectнавчальний процес з фізикиuk
dc.subjectелектронні симулятори фізичних дослідівuk
dc.subjectдистанційні курси для навчання фізикиuk
dc.subjectexperimental problems in phusicsuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectschool learning experimentuk
dc.subjectlearning process in physicsuk
dc.subjectelektronic simulators of physikal experimentsuk
dc.subjectdistance courses for teaching physicsuk
dc.titleРозвиток в учнів уміння розв’язувати експериментальні задачі з фізики в умовах дистанційної форми навчанняuk
dc.title.alternativeThe Development of Students` Ability to Solve Experimental Tasks on Physics in Distance Learninguk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної та прикладної фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nazarenko_diplom.pdfМагістерська робота3.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.