Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3829
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-03T21:17:15Z-
dc.date.available2021-01-03T21:17:15Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3829-
dc.descriptionПавленко Т. О. Формування стильових особливостей професійної діяльності викладача вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Об’єкт дослідження: система професіонально-педагогічної діяльності. Мета дослідження полягає у вивчені психолого-педагогічних факторів впливу на формування стильових особливостей професійної діяльності викладача в системі вищої школи. Предмет дослідження: процес формування індивідуального стилю психолого-педагогічної діяльності викладача вищої школи. В роботі вивчено та проаналізовано науково-методичну літературу з проблематики дослідження; визначено зміст психолого-педагогічного стилю професійно-педагогічної діяльності педагога вищої школи та його значення для ефективної професійної діяльності; визначено та досліджено фактори впливу на формування стильових особливостей педагогічної діяльності викладачів закладів вищої освіти; обґрунтовано основні психолого-педагогічні проблеми професійно-педагогічної підготовки та перепідготовки викладача вищої школи. Наукова новизна роботи полягає у вивченні та аналізу психолого-педагогічних факторів впливу на формування стильових особливостей професійної діяльності викладача в системі вищої школи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 78 pages of printed text. The list of references includes 67 sources. The object of the study: the system of professional and pedagogical activity. The purpose of the study is to study the psychological and pedagogical factors influencing the formation of stylistic features of the professional activity of the teacher in the system of higher education. Subject of research: the process of forming an individual style of psychological and pedagogical activities of a high school teacher. The paper studies and analyzes the scientific and methodological literature on research issues; the content of psychological and pedagogical style of professional and pedagogical activity of a higher school teacher and its significance for effective professional activity are determined; identified and investigated the factors influencing the formation of stylistic features of pedagogical activities of teachers of higher education institutions; the main psychological and pedagogical problems of professional and pedagogical training and retraining of a higher school teacher are substantiated. The scientific novelty of the work lies in the study and analysis of psychological and pedagogical factors influencing the formation of stylistic features of the professional activity of the teacher in the system of higher school.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectмайстерність викладачаuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectздібності до педагогічної діяльностіuk
dc.subjectстиль діяльностіuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectskill of the teacheruk
dc.subjectimageuk
dc.subjectability to pedagogical activityuk
dc.subjectstyle of activityuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectmotivationuk
dc.titleФормування стильових особливостей професійної діяльності викладача вищої школиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko.pdfМагістерська робота668.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.