Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛинник, Валерія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-03T21:27:08Z-
dc.date.available2021-01-03T21:27:08Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3832-
dc.descriptionЛинник В. С. Організаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник В. В. Овсяннікова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 91 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 91 сторінці друкованого тексту, містить 6 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: агресія як особистісний прояв в поведінці студентів. Мета дослідження: профілактика агресивної поведінки студентів закладів вищої освіти. Предмет дослідження: профілактична робота як засіб попередження агресивної поведінки студентів. В роботі В роботі проведено теоретичний аналіз підходів у різних учених, присвячених вивченню агресивності; виявлено причини та форми агресивної поведінки у студентів; експериментально досліджено рівень агресивності студентів; розроблено та впроваджено програму профілактики агресивної поведінки студентів з метою її корегування. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному підході до профілактики агресивної поведінки студентів закладів вищої освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 91 pages of printed text, contains 6 tables, 4 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: aggression as a personal manifestation in student behavior. The purpose of the study: prevention of aggressive behavior of students of higher education institutions. Subject of research: preventive work as a means of preventing aggressive behavior of students. In the work In the work the theoretical analysis of the approaches at various scientists devoted to studying of aggression is carried out; the causes and forms of aggressive behavior in students are identified; the level of students' aggression was experimentally studied; the program of prevention of aggressive behavior of students for the purpose of its correction is developed and implemented. The scientific novelty of the study lies in a comprehensive approach to the prevention of aggressive behavior of students in higher education.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectагресивністьuk
dc.subjectагресіяuk
dc.subjectагресивна поведінкаuk
dc.subjectстан агресіїuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectстудентський вікuk
dc.subjectпрофілактика агресивної поведінкиuk
dc.subjectaggressivenessuk
dc.subjectaggressionuk
dc.subjectaggressive behavioruk
dc.subjectstate of aggressionuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjectstudent ageuk
dc.subjectprevention of aggressive behavioruk
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови попередження агресивної поведінки у студентів закладів вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Linnik.pdfМагістерська робота864.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.