Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурсенко, Софія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-03T21:59:01Z | - |
dc.date.available | 2021-01-03T21:59:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839 | - |
dc.description | Фурсенко С. Ю. Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: гуманізація виховного процесу у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти.. В роботі на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури та наукових праць з окресленої проблематики уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу; експериментально перевірено готовність викладачів до гуманізації виховного процесу; розглянуто перспективи реалізації гуманістичного підходу у виховному педагогічному процесі. Наукова новизна полягає в тому, що уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 84 pages of printed text, contains 3 tables. The list of references includes 72 sources. The object of the study: humanization of the educational process in higher education. Subject of research: pedagogical conditions of humanization of educational process in higher education institution. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the humanization of the educational process in higher education. the criteria of humanization of the educational process are substantiated; the readiness of teachers to humanize the educational process was experimentally tested; the prospects of realization of the humanistic approach in educational pedagogical process are considered. The scientific novelty is that the essence of the concepts "humanization", "humanistic approach" is specified; the criteria of humanization of the educational process are substantiated. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | гуманізація | uk |
dc.subject | духовність | uk |
dc.subject | духовний розвиток | uk |
dc.subject | гуманістичний підхід | uk |
dc.subject | педагогічний процес | uk |
dc.subject | саморозвиток | uk |
dc.subject | виховна система | uk |
dc.subject | humanization | uk |
dc.subject | spirituality | uk |
dc.subject | spiritual development | uk |
dc.subject | humanistic approach | uk |
dc.subject | pedagogical process | uk |
dc.subject | self development | uk |
dc.subject | educational system | uk |
dc.title | Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Fursenko.pdf | Магістерська робота | 745.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.