Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФурсенко, Софія Юріївна-
dc.date.accessioned2021-01-03T21:59:01Z-
dc.date.available2021-01-03T21:59:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3839-
dc.descriptionФурсенко С. Ю. Науково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: гуманізація виховного процесу у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови гуманізації виховного процесу у закладі вищої освіти.. В роботі на основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури та наукових праць з окресленої проблематики уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу; експериментально перевірено готовність викладачів до гуманізації виховного процесу; розглянуто перспективи реалізації гуманістичного підходу у виховному педагогічному процесі. Наукова новизна полягає в тому, що уточнено сутність понять «гуманізація», «гуманістичний підхід»; обґрунтовано критерії гуманізації виховного процесу.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 84 pages of printed text, contains 3 tables. The list of references includes 72 sources. The object of the study: humanization of the educational process in higher education. Subject of research: pedagogical conditions of humanization of educational process in higher education institution. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the humanization of the educational process in higher education. the criteria of humanization of the educational process are substantiated; the readiness of teachers to humanize the educational process was experimentally tested; the prospects of realization of the humanistic approach in educational pedagogical process are considered. The scientific novelty is that the essence of the concepts "humanization", "humanistic approach" is specified; the criteria of humanization of the educational process are substantiated.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectдуховністьuk
dc.subjectдуховний розвитокuk
dc.subjectгуманістичний підхідuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.subjectсаморозвитокuk
dc.subjectвиховна системаuk
dc.subjecthumanizationuk
dc.subjectspiritualityuk
dc.subjectspiritual developmentuk
dc.subjecthumanistic approachuk
dc.subjectpedagogical processuk
dc.subjectself developmentuk
dc.subjecteducational systemuk
dc.titleНауково-методичні засади гуманізації освітнього процесу у закладі вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fursenko.pdfМагістерська робота745.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.