Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолєснікова, Кристина Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-09T13:04:49Z-
dc.date.available2021-01-09T13:04:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3984-
dc.descriptionКолєснікова К. С. Розробка програмного додатку для дистанційного вивчення математики учнями старших класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник Н. В. Матвіїшина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 52 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 26 рисунків, 1 додаток, 20 джерел.Об’єкт дослідження – дистанційне навчання. Предмет дослідження – розробка та функціонування додатку для дистанційного вивчення математики учнями старших класів. Мета – систематизація та узагальнення наукової інформації з обраної теми, теоретичне обґрунтування розкриття особливостей використання та висвітлення практичних питань реалізації впровадження додатку для дистанційного вивчення математики учнями старших класів. Метод дослідження – аналіз, синтез провідних ідей та формулювання власних цілей. Аби дистанційне навчання, спричинене епідеміологічною ситуацією в країні, не стало на заваді якісної освіти і допомагало в повному обсязі вчителям шкіл надавати учням знання на достатньому рівні та без скорочених тем, необхідно забезпечити учнів електронними ресурсами та програмними додатками для вивчення предметів загальноосвітньої школи. Використання системи, що запропоновано дає можливість учням поліпшити знання та навички з математики.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 52 pages of printed text, 3 tables, 26 figures, 1 annex, 20 references. Object of research: remote study. Subject of research – application for remote study mathematics by high school students. Purpose: systematization and generalization of scientific information on the selected topic, theoretical justification of the disclosure of the peculiarities of use and coverage of practical issues of implementation of the application for distance learning of mathematics of teaching high school students. The method of research is analysis, synthesis of leading ideas and formulation of own goals. In order to ensure that distance learning caused by the epidemiological situation in the country does not hinder quality education and fully help school teachers to provide students with sufficient knowledge and without abbreviated topics, it is necessary to provide students with electronic resources and software applications for secondary school subjects. Use of the developed system will promote the development of pupils the acquired knowledge and mathematics skills.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectсубд sqliteuk
dc.subjectvisual basicuk
dc.subjectvisual studiouk
dc.subjectremote studyuk
dc.titleРозробка програмного додатку для дистанційного вивчення математики учнями старших класівuk
dc.title.alternativeDevelopment of a soft for remote study mathematics by high school studentsuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnikova_K_S.pdfМагістерська робота1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.