Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4168
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерховська, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-01-13T07:45:35Z-
dc.date.available2021-01-13T07:45:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4168-
dc.descriptionВерховська О. А. Педагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 206 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 206 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 116 джерел. Об’єкт дослідження: процес педагогічного супроводу молодих фахівців ЗДО. Предмет дослідження: особливості педагогічного супроводу молодих фахівців в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження: виявити сукупність педагогічних умов, що забезпечують педагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освіти. В роботі досліджено ґенезу поняття «супровід»; розглянуто нормативно-правове забезпечення супроводу молодих фахівців закладу дошкільної освіти; схарактеризовано труднощі професійної адаптації молодого педагога та завдання педагогічного супроводу; обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують педагогічний супровід молодого спеціаліста ЗДО. Практичне значення роботи полягає у методичній розробці індивідуального плану наставництва, річного плану роботи Школи молодого педагога, а також програми психологічного супроводу молодих фахівців.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 206 pages of printed text. The list of references includes 116 sources. The object of the study: the process of pedagogical support of young specialists of ZDO. Subject of research: features of pedagogical support of young specialists in the conditions of preschool education institution. The purpose of the study: to identify a set of pedagogical conditions that provide pedagogical support for young professionals of preschool education. The genesis of the concept of "support" is investigated in the work; the normative-legal provision of support of young specialists of the preschool institution is considered; the difficulties of professional adaptation of the young teacher and the tasks of pedagogical support are characterized; the pedagogical conditions providing pedagogical support of the young specialist of ZDO are substantiated. The practical significance of the work lies in the methodological development of an individual mentoring plan, the annual work plan of the School of Young Teachers, as well as the program of psychological support for young professionals.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічний супровідuk
dc.subjectмолодий педагогuk
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk
dc.subjectнаставництвоuk
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectметодична службаuk
dc.subjectpedagogical supportuk
dc.subjectyoung teacheruk
dc.subjectprofessional adaptationuk
dc.subjectmentoringuk
dc.subjectpreschool institutionuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectmethodical serviceuk
dc.titleПедагогічний супровід молодих фахівців закладу дошкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verkhovska.pdfМагістерська робота2.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.