Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯщук, Катерина Василівна-
dc.date.accessioned2021-01-14T05:03:23Z-
dc.date.available2021-01-14T05:03:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4190-
dc.descriptionЯщук К. В. Соціально-педагогічна адаптація підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставин : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 71 с., 56 джерел. Мета дослідження – на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми розкрити специфіку роботи соціального педагога з соціально-педагогічної адаптації підлітків з повних та неповних родин. Об’єкт дослідження – соціальна робота з родинами, які опинилися в складних життєвих обставинах. Предмет дослідження – особливості соціально-педагогічної адаптації підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставин. Для розв’язання поставлених завдань застосовано такі методи дослідження: вивчення, порівняння, узагальнення й аналіз соціологічної, педагогічної, філософської та психологічної літератури для обґрунтування основних теоретичних питань дослідження, специфіки соціальної роботи з соціально-педагогічної адаптації підлітків з повних та неповних родин. Наукова новизна дослідження: - уточнено сутність ключових понять дослідження: «соціальна робота», «соціально-педагогічна адаптація», «соціальні послуги», «складні життєві обставини»; - досліджено форми і методи роботи соціального педагога з родинами, які опинилися в складних життєвих обставинах.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 71 pp., 56 sources. The purpose of the study is to reveal the specifics of the work of a social pedagogue on the socio-pedagogical adaptation of adolescents from complete and incomplete families on the basis of a theoretical substantiation of a scientific problem. The object of research is social work with families who find themselves in difficult life circumstances. The subject of the research is the peculiarities of social and pedagogical adaptation of adolescents from complete and incomplete families to difficult life circumstances. The following research methods were used to solve the tasks: study, comparison, generalization and analysis of sociological, pedagogical, philosophical and psychological literature to substantiate the main theoretical issues of the study, the specifics of social work on socio-pedagogical adaptation of adolescents from complete and incomplete families. Scientific novelty of the study: - the essence of key research concepts is clarified: “social work”, “socio-pedagogical adaptation”, “social services”, “difficult life circumstances”; - forms and methods of work of a social pedagogue with families who found themselves in difficult life circumstances are studied.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectсоціальна адаптаціяuk
dc.subjectсоціально-педагогічна адаптаціяuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectнеповна родинаuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.subjectсоціальні послугиuk
dc.subjectскладні життєві обставиниuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectsocial adaptationuk
dc.subjectsocio-pedagogical adaptationuk
dc.subjectteenageuk
dc.subjectincomplete familyuk
dc.subjectsocial workuk
dc.subjectsocial servicesuk
dc.subjectdifficult life circumstancesuk
dc.titleСоціально-педагогічна адаптація підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставинuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ящук.pdfМагістерська робота977.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.