Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфанасьєва, Марина Віталіївна-
dc.date.accessioned2021-01-15T11:54:05Z-
dc.date.available2021-01-15T11:54:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4265-
dc.descriptionАфанасьєва М. В. Прогностична ефективність використання проективних методів у психокорекційній діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. М. Макаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 137 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 137 сторінок, 11 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження - особливості емоційного стану дітей молодшого шкільного віку. Особливість застосування психодіагностичних та психокорекційних можливостей проективних методів у діяльності практичного психолога є актуальною проблемою сучасної психологічної науки та практики, оскільки від її вирішення значною мірою залежить якість професійної діяльності практичних психологів. У зв'язку зі зростаючою потребою в прикладних психологічних дослідженнях особистості, проективні методики почали широко використовуватися в багатьох галузях психологічної практики. Результати досліджень, здобуті при використанні проективних методик, якісно розкривають індивідуальні особливості особистості на будь якому етапі її розвитку. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми із розвитку емоційної сфери у дітей молодшого шкільного.uk
dc.description.abstractEN : The work is set out on 137 pages, 11 tables, 4 figures. The list of links includes 51 sources. The object of research is the peculiarities of the emotional state of children of primary school age. The peculiarity of the application of psychodiagnostic and psychocorrectional capabilities of projective methods in the activities of a practical psychologist is an urgent problem of modern psychological science and practice, as its solution largely depends on the quality of professional activities of practical psychologists. Due to the growing need for applied psychological research of the individual, projective techniques have become widely used in many areas of psychological practice. The results of research obtained using projective techniques, qualitatively reveal the individual characteristics of the individual at any stage of its development. The scientific novelty lies in the development and implementation of a program for the development of the emotional sphere in primary school children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectемоційна сфераuk
dc.subjectшкільна адаптаціяuk
dc.subjectпроективні методикиuk
dc.subjectметафоричні асоціативні картиuk
dc.subjectпсихокорекційна технологіяuk
dc.subjectjunior school ageuk
dc.subjectemotional sphereuk
dc.subjectschool adaptationuk
dc.subjectprojective methodsuk
dc.subjectmetaphoric associative mapsuk
dc.subjectpsychocorrectionuk
dc.titleПрогностична ефективність використання проективних методів у психокорекційній діяльностіuk
dc.title.alternativePrognostic Efficiency of Using Projective Methods in Psychocorrectional Activityuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Афанасьєва Марина.pdfМагістерська робота7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.