Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогдан, Анастасія Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-01-15T12:20:44Z-
dc.date.available2021-01-15T12:20:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4269-
dc.descriptionБогдан А. І. Психолого-педагогічний супровід розвитку творчих здібностей вихованців в системі позашкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Т. В. Скрипаченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 64 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 64 сторінок, 1 рисунок. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єктом дослідження: творчі здібності вихованців в системі позашкільної освіти.. На сучасному етапі розвитку суспільства нагальною постає потреба у громадянах здатних адекватно сприймати зміни і продуктивно впроваджувати інновації: у людях, які мають нестандартне мислення, привносять новий зміст у соціальне, культурне життя. Підтримка та розвиток обдарованості є одним із пріоритетних напрямків сучасної освіти, оскільки поступ будь-якої країни, регіону, міста залежить саме від здатності її громадян нестандартно, креативно мислити, впроваджувати перспективні інновації в різні сфери суспільного життя. Обдаровані діти в будь-якому суспільстві мають розглядатися як національне надбання й розраховувати на особливі соціальні права. Такі діти повинні бути об'єктом спеціальних педагогічних і соціальних програм, оскільки найбільші сподівання на покращення умов життя й розквіту нації пов'язані саме з обдарованою молоддю. Ось чому великого значення набуває науково-педагогічне розв’язання проблеми: пошук, виявлення і розвиток творчих здібностей та підтримка талановитих дітей.. Наукова новизна поягає у визначені психологічного супровіду формування творчих здібностей особистості в системі позашкільної освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is set out on 64 pages, 1 figure. The list of links includes 50 sources. The object of research: creative abilities of pupils in the system of out-of-school education. Support and development of talent is one of the priorities of modern education, as the progress of any country, region, city depends on the ability of its citizens to think outside the box, to implement promising innovations in various spheres of public life. Gifted children in any society should be considered a national asset and count on special social rights. Such children should be the object of special pedagogical and social programs, because the greatest hopes for the improvement of living conditions and prosperity of the nation are connected with gifted youth. That is why the scientific and pedagogical solution to the problem is of great importance: the search for, identification and development of creative abilities and the support of talented children. Scientific novelty appears in the definition of psychological support for the formation of creative abilities of the individual in the system of extracurricular education.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпозашкольне навчанняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectюнацький вікuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectнавчальний закладuk
dc.subjectextracurricular educationuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectadolescence creativityuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjecteducational institutionuk
dc.titleПсихолого-педагогічний супровід розвитку творчих здібностей вихованців в системі позашкільної освітиuk
dc.title.alternativePsycho-Pedagogical Support of Development of Pupils’ Creative Abilities in Out-of-School Educationuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Богдан Анастасия 1 (Восстановлен).pdfМагістерська робота1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.