Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПерегуда, Катерина Русланівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T09:25:31Z-
dc.date.available2021-01-16T09:25:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4316-
dc.descriptionПерегуда К. Р. Педагогічні засоби профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: процес профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. Предмет дослідження: педагогічна програма профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати експериментально перевірити ефективність педагогічної програми профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти. В роботі науково обґрунтовано шляхи педагогічної профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освіти; упроваджено у практичну діяльність закладу дошкільної освіти програму профілактики та корекції професійного вигорання вихователів; визначено критерії та показники емоційно-професійної стійкості; обґрунтовано методику дослідження емоційно-професійного стану педагогів; доведено ефективність впровадження у роботу закладу дошкільної освіти програми профілактики професійного вигорання педагогів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 68 sources. Object of research: the process of prevention and correction of professional burnout of educators of preschool institutions. Subject of research: pedagogical program of prevention and correction of professional burnout of educators of preschool educational institutions. The purpose of the study: to theoretically substantiate experimentally test the effectiveness of the pedagogical program of prevention and correction of professional burnout of educators of preschool education. The ways of pedagogical prevention and correction of professional burnout of educators of preschool education institutions are scientifically substantiated in the work; the program of prevention and correction of professional burnout of educators has been introduced into the practical activity of the preschool education institution; criteria and indicators of emotional and professional stability are determined; the method of research of emotional and professional condition of teachers is substantiated; the effectiveness of the introduction of the program of prevention of professional burnout of teachers in the work of the preschool education institution is proved.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectемоційний станuk
dc.subjectpreschool education institutionsuk
dc.subjectpreventionuk
dc.subjectprofessional burnoutuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.subjectemotional conditionuk
dc.titleПедагогічні засоби профілактики та корекції професійного вигорання вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perehuda.docМагістерська робота954 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.