Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4333
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смєла, Олена Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-16T13:48:20Z | - |
dc.date.available | 2021-01-16T13:48:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4333 | - |
dc.description | Смєла О. В. Організаційно-методичні засади розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку в освітньому процесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 101 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 101 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерела. Об’єкт дослідження: процес формування та розвитку емоційної сфери дітей. Предмет: зміст та методика розвитку емоційної сфери дітей. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати провідні методи розвитку емоційної сфери дітей, які сприяють подоланню емоційних, поведінкових і комунікативних проблем. В роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку в узагальненні та систематизації методів корекції соціально-емоційної сфери; розроблено і впроваджено систему заходів щодо розвитку емоційної сфери дошкільників. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 101 pages of printed text. The list of links includes 80 sources. Object of research: the process of formation and development of the emotional sphere of children. Subject: content and methods of development of children's emotional sphere. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the leading methods of development of the emotional sphere of children, which contribute to overcoming emotional, behavioral and communicative problems. The possibility of development of the emotional sphere of preschool children in the generalization and systematization of methods of correction of the social-emotional sphere is substantiated and experimentally proved in the work; a system of measures for the development of the emotional sphere of preschoolers has been developed and implemented. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | емоції | uk |
dc.subject | емоційні стани | uk |
dc.subject | емоційна сфера | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | емоційне благополуччя та неблагополуччя | uk |
dc.subject | емоційний інтелект | uk |
dc.subject | розвиток емоційної сфери дітей дошкільного віку | uk |
dc.subject | emotions | uk |
dc.subject | emotional states | uk |
dc.subject | emotional sphere | uk |
dc.subject | preschool children | uk |
dc.subject | emotional well-being and unhappiness | uk |
dc.subject | emotional intelligence | uk |
dc.subject | development of the emotional sphere of preschool children | uk |
dc.title | Організаційно-методичні засади розвитку емоційної сфери дітей дошкільного віку в освітньому процесі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Smiela.doc | Магістерська робота | 896.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.