Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗалозна, Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-16T16:36:23Z-
dc.date.available2021-01-16T16:36:23Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4362-
dc.descriptionЗалозна Г. В. Особистісні характеристики жертв булінгу серед підлітків : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 74 сторінки, 17 таблиць, 10 рисунків. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: психологічні детермінанти булінгу серед підлітків. Провiдна роль в психiчному розвитку підлітка належiть встановленню системи взаємовідносин у соціальному середовищі, на що, у свою чергу, суттєво впливають суперечливі тенденції соціального розвитку суспільства. Підліток, що не готовий орієнтуватися в нових умовах, часто стає жертвою. Все більше підлітків шукають вихід з різних кризових ситуацій самостійно, відчувають себе беззахисними, уразливими, тобто, фактично, потенційно віктимними. Процесу віктимізації сприяють пропаганда насильства, престижність швидкого збагачення та легкого життя, відсутність відповідальності батьків, що створюють небезпечне середовище для виховання підлітків. Саме під час проявів булінгу у шкільному середовищі спостерігаються наслідки віктимізації у підлітків у вигляді таких психологічних проблем як низька успішність та зацікавленість у навчанні, проблеми зі здоров’ям, високий рівень тривожності, депресія, схильність до суїцидальної поведінки. Для таких дітей школа стає місцем постійних випробувань. Наукова новизна полягає у досліджень особистісних характеристик підлітків як чинника жертв булінгу.uk
dc.description.abstractEN : The work is set out on 74 pages, 17 tables, 10 figures. The list of links includes 50 sources. Object of research: psychological determinants of bullying among adolescents. The leading role in the mental development of adolescents belongs to the establishment of a system of relationships in the social environment, which, in turn, is significantly influenced by contradictory trends in social development of society. A teenager who is not ready to navigate in new conditions often becomes a victim. More and more teenagers are looking for a way out of various crisis situations on their own, they feel defenseless, vulnerable, that is, in fact, potentially victimized. The process of victimization is facilitated by the propaganda of violence, the prestige of quick enrichment and easy life, the lack of parental responsibility, which creates a dangerous environment for the upbringing of adolescents. It is during bullying in the school environment that the consequences of victimization in adolescents are observed in the form of such psychological problems as low academic performance and interest, health problems, high levels of anxiety, depression, suicidal tendencies. For such children, school becomes a place of constant trials. The scientific novelty lies in the study of personal characteristics of adolescents as a factor in victims of bullying.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбулінгuk
dc.subjectжертваuk
dc.subjectвіктимна поведінкаuk
dc.subjectпідлітокuk
dc.subjectпсихологічні особливостіuk
dc.subjectbullinguk
dc.subjectvictimuk
dc.subjectvictim behavioruk
dc.subjectteenageruk
dc.subjectpsychological featuresuk
dc.titleОсобистісні характеристики жертв булінгу серед підлітківuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Залозна Ганна.pdfМагістерська робота2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.