Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДегтяренко, Анна Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-17T07:35:17Z-
dc.date.available2021-01-17T07:35:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4378-
dc.descriptionДегтяренко А. О. Підготовка майбутніх педагогів до позакласної роботи у групах подовженого дня : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 112 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 112 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 4 рисунка. Перелік посилань включає 98 джерел. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. Предмет дослідження: організаційно-методичні умови підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. Мета дослідження: виявити організаційно-методичні умови забезпечення вебінару як однієї із форм підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. В роботі досліджено підготовку майбутніх педагогів до роботи в групах подовженого в контексті НУШ; розглянуто нормативно-правові засади позакласної роботи педагога у групах подовженого дня; проаналізовано методологічні підходи до підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня; обґрунтовано організаційно-методичні умови використання вебінару у підготовці майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня. Практичне значення роботи полягає у методичних рекомендаціях з організації та проведення вебінару як однієї із форм підготовки майбутніх педагогів до позакласної роботи в групах подовженого дня.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 112 pages of printed text, contains 3 tables, 3 figures. The list of references includes 98 sources. The object of the study: the process of professional training of future teachers for extracurricular activities in extended day groups. Subject of research: organizational and methodological conditions of preparation of future teachers for extracurricular activities in groups of extended day. The purpose of the study: to identify organizational and methodological conditions for the webinar as one of the forms of preparation of future teachers for extracurricular activities in groups for an extended day. The paper examines the preparation of future teachers to work in groups extended in the context of NUS; the normative-legal bases of extracurricular work of the teacher in groups of the extended day are considered; methodological approaches to the preparation of future teachers for extracurricular activities in groups of extended day are analyzed; the organizational and methodological conditions of using the webinar in the preparation of future teachers for extracurricular activities in extended day groups are substantiated. The practical significance of the work lies in the methodological recommendations for organizing and conducting a webinar as one of the forms of preparation of future teachers for extracurricular activities in groups of extended day.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмайбутній педагогuk
dc.subjectгрупа подовженого дняuk
dc.subjectпозакласна роботаuk
dc.subjectдистанційні форми навчанняuk
dc.subjectвебінарuk
dc.subjectpreparationuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.subjectextended day groupuk
dc.subjectextracurricular activitiesuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectwebinaruk
dc.titleПідготовка майбутніх педагогів до позакласної роботи у групах подовженого дняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dehtyarenko.pdfМагістерська робота1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.