Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4384
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКінджаєв, Дмитро Едуардович-
dc.date.accessioned2021-01-17T07:54:19Z-
dc.date.available2021-01-17T07:54:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4384-
dc.descriptionКінджаєв Д. Е. Підготовка майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Н. Ф. Шевченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць, 1 рисунок. Перелік посилань включає 78 джерел. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх педагогів вищої школи. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці комплексу педагогічних умов підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. В роботі розглянуто підготовку майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів як педагогічну проблему; визначено психологічні передумови підготовки майбутніх викладачів вищої школи; обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів; проведено експериментальну роботу з підготовки викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів. Наукова новизна дослідження полягає у розробці теоретичних засад та критеріїв ефективності підготовки майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 82 pages of printed text, contains 6 tables, 1 figure. The list of references includes 78 sources. The object of the study: the process of training future high school teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future teachers of higher school for social development of students. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test a set of pedagogical conditions for the preparation of future high school teachers for the social development of students. The paper considers the preparation of future teachers of higher education for the social development of students as a pedagogical problem; the psychological preconditions of training of future teachers of higher school are defined; the pedagogical conditions of preparation of future teachers of higher school for social development of students are substantiated; experimental work was carried out to prepare high school teachers for the social development of students. The scientific novelty of the study is to develop theoretical principles and criteria for the effectiveness of training future teachers of higher education for the social development of students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальний розвитокuk
dc.subjectсоціумuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectсоціальне вихованняuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.subjectстудентський вікuk
dc.subjectтьюторuk
dc.subjectколоквіумuk
dc.subjectконсультаціяuk
dc.subjectsocial developmentuk
dc.subjectsocietyuk
dc.subjectsocializationuk
dc.subjectsocial educationuk
dc.subjectpedagogical processuk
dc.subjectstudent ageuk
dc.subjecttutoruk
dc.subjectcolloquiumuk
dc.subjectadviceuk
dc.titleПідготовка майбутніх викладачів вищої школи до соціального розвитку студентівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kindzhaiev.pdfМагістерська робота701.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.