Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4467
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатяш, Олександр Валентинович-
dc.date.accessioned2021-01-18T06:27:05Z-
dc.date.available2021-01-18T06:27:05Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4467-
dc.descriptionМатяш О. В. Формування стратегії захисту жертв булінгу у соціальній роботі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник К. Ель Гуессаб. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета дослідження: проаналізувати стратегії захисту жертв булінгу в соціальній роботі. Об’єкт дослідження: психологічна реабілітація жертв булінгу. Предмет дослідження: стратегії захисту жертв булінгу. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція. Гіпотеза: стратегії та підходи для протидії булінгу та захисту його жертв, що довели свою ефективність у зарубіжних країнах, за умови адаптації до українскьких реалій, можуть використовуватись в системі державних навчальних закладах. Висновки: 1. Перша згадка про насилля в дитячому колективі відноситься ще до XVI століття, а перша наукова публікація про булінг з’явилась більше ста років тому – у 1905 році. За даними дослідження UNICEF Ukraine, яке було проведено у 2017 році, Україна посіла четверте місце серед усіх країн світу за рівнем підліткової агресії. Перед Україною розташувались Росія, Білорусь та Албанія. 2. Булінг – явище, що може виникнути в організованих, сталих дитячих колективах, стосується і впливає на всіх його учасників, призводячи до порушення навчально-виховного процесу в школі, викликає тривалі наслідки для особистості, інколи віддалені в часі. 3. Ефективним методом для захисту жертв булінгу, виступає стратегія, яка була запропонована та розроблена психологом з Великобританії Сью Янг.uk
dc.description.abstractEN : Research purpose is to analyze the strategies of protecting victims of bulling in social work. Research object is the psychological rehabilitation of bulling victims. Research subject is the strategies of protecting bulling victims. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction. Research hypothesis is that strategies and approaches to combat bulling and protect its victims, which have proven their effectiveness in foreign countries, provided they are adapted to Ukrainian realities, can be used in the system of public educational institutions. Conclusions: 1. The first mention of violence in the children’s community dates back to the XVI century, and the first scientific publication about bulling appeared more than a hundred years ago – in 1905. According to a UNICEF Ukraine study conducted in 2017, Ukraine ranked fourth among all countries in the world in the level of adolescent aggression. Russia, Belarus and Albania are in front of Ukraine. 2. Bulling is a phenomenon that can occur in organized, sustainable children’s groups, affects all its members, leading to disruption of the educational process at school, causes long-term consequences for the individual, sometimes remote in time. 3. An effective method for protecting bulling victims is a strategy proposed and developed by British psychologist Sue Young.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectбулінгuk
dc.subjectжертваuk
dc.subjectагресорuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.subjectbullinguk
dc.subjectvictimuk
dc.subjectaggressoruk
dc.subjectsocial workuk
dc.titleФормування стратегії захисту жертв булінгу у соціальній роботіuk
dc.title.alternativeDevelopment of the strategy of protecting victims of bulling in social workuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Матяш.pdfМагістерська робота929.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.