Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛемешевська, Вікторія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-19T09:27:35Z-
dc.date.available2021-01-19T09:27:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4538-
dc.descriptionЛемешевська В. С. Соціально-педагогічна профілактика суїцидальної поведінки в підлітковому віці : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Гринь. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 83 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота: 83 с., 67 джерел. Мета роботи – теоретично обґрунтувати, розробити та перевірити ефективність соціально-педагогічної програми профілактики суїцидальної поведінки серед підлітків. Об’єкт дослідження – суїцидальна поведінка підлітків. Предмет дослідження – профілактика суїцидальної поведінки серед підлітків загальноосвітньої школи. Для вирішення поставлених завдань були використані такі методи дослідження: теоретичні – аналіз наукових джерел для визначення всіх аспектів проблеми профілактики суїцидальної поведінки серед підлітків загальноосвітньої школи; емпіричні – анкетування, спостереження, бесіди, педагогічний експеримент; статистичні – обробка даних отриманих результатів. Наукова новизна й теоретичне значення роботи полягає в тому, що досліджуються важливі для розуміння знання про глибинні механізми самогубства, а також чинники, ознаки, причини суїцидальної поведінки, особливості психіки підлітка, що сприяє результативній праці щодо профілактики, діагностики, корекції суїцидальності. Знання чинників ризику, соціально-психологічних детермінант суїцидальної поведінки дозволить виявити та попередити суїцид, розробити профілактичні програми, допомогти підлітку уникнути суїцидальних дій.uk
dc.description.abstractEN : Qualification work: 83 pp., 67 sources. The purpose of the work is to theoretically substantiate, develop and test the effectiveness of the socio-pedagogical program for the prevention of suicidal behavior among adolescents. The object of research is suicidal behavior of adolescents. The subject of research is the prevention of suicidal behavior among secondary school adolescents. The following research methods were used to solve the set tasks: theoretical - analysis of scientific sources to determine all aspects of the problem of prevention of suicidal behavior among adolescents of secondary school; empirical - questionnaires, observations, conversations, pedagogical experiment; statistical - data processing of the obtained results. The scientific novelty and theoretical significance of the work is that it examines important for understanding knowledge about the deep mechanisms of suicide, as well as factors, signs, causes of suicidal behavior, features of the adolescent psyche, which contributes to effective work on prevention, diagnosis, correction of suicide. Knowledge of risk factors, socio-psychological determinants of suicidal behavior will detect and prevent suicide, develop prevention programs, help adolescents avoid suicide.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсуїцидuk
dc.subjectсуїцидальна поведінкаuk
dc.subjectсамогубствоuk
dc.subjectпідлітковий вікuk
dc.subjectмолодіжна субкультураuk
dc.subjectпрофілактикаuk
dc.subjectсоціально-педагогічна профілактикаuk
dc.subjectsuicideuk
dc.subjectsuicidal behavioruk
dc.subjectteenageuk
dc.subjectyouth subcultureuk
dc.subjectpreventionuk
dc.subjectsocio-pedagogical preventionuk
dc.titleСоціально-педагогічна профілактика суїцидальної поведінки в підлітковому віціuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціальної педагогіки та спеціальної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лемешевська.pdfМагістерська робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.