Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлмханна, Олена Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-01-20T09:04:44Z-
dc.date.available2021-01-20T09:04:44Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4577-
dc.descriptionАлмханна О. А. Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. М. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета дослідження: дослідити співвідношення професійної освіти та повсякдені практики у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти Об’єкт дослідження: діяльність асистента вчителя з інклюзивної освіти в загальносвітньому середньому закладі освіти Предмет дослідження: розвиток професійної компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти Методи дослідження: аналіз, синтез, структурно-функціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: одним з найважливіших факторів, що впливає на співвідношення професійної освіти та повсякдених практик, є застосування науково обґрунтованого підходу до розвитку сфери освіти та науки. Висновки: 1. Одним з найважливіших чинників професійних компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти є відповідна професійна підготовка та володіння рядом компетенцій. Підґрунтям формування професійних компетенцій асистента вчителя є принципи дитиноцентризму, індивідуалізації . 2. За результатами аналізу професійних компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти виявлено, що майбутнім асистентам належить набути навички професійного самовдосконалення та самоаналізу, бути готовими і здатними уникнути професійного спалювання протягом свого життя, навпаки досягти професійного майстерності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectассистент вчителяuk
dc.subjectінклюзивна освітаuk
dc.subjectповсякденні практикиuk
dc.titleСпіввідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освітиuk
dc.title.alternativeInterrelation between professional education and everyday practices in development of the competence of the assistant of the teacher of Inclusive Educationuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алмханна.pdfМагістерська робота2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.