Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4577
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Алмханна, Олена Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-20T09:04:44Z | - |
dc.date.available | 2021-01-20T09:04:44Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4577 | - |
dc.description | Алмханна О. А. Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. М. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Мета дослідження: дослідити співвідношення професійної освіти та повсякдені практики у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти Об’єкт дослідження: діяльність асистента вчителя з інклюзивної освіти в загальносвітньому середньому закладі освіти Предмет дослідження: розвиток професійної компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти Методи дослідження: аналіз, синтез, структурно-функціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: одним з найважливіших факторів, що впливає на співвідношення професійної освіти та повсякдених практик, є застосування науково обґрунтованого підходу до розвитку сфери освіти та науки. Висновки: 1. Одним з найважливіших чинників професійних компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти є відповідна професійна підготовка та володіння рядом компетенцій. Підґрунтям формування професійних компетенцій асистента вчителя є принципи дитиноцентризму, індивідуалізації . 2. За результатами аналізу професійних компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти виявлено, що майбутнім асистентам належить набути навички професійного самовдосконалення та самоаналізу, бути готовими і здатними уникнути професійного спалювання протягом свого життя, навпаки досягти професійного майстерності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професійна освіта | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | ассистент вчителя | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | повсякденні практики | uk |
dc.title | Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти | uk |
dc.title.alternative | Interrelation between professional education and everyday practices in development of the competence of the assistant of the teacher of Inclusive Education | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Алмханна.pdf | Магістерська робота | 2.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.