Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4591
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСлащиліна, Оксана Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-01-20T10:34:35Z-
dc.date.available2021-01-20T10:34:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4591-
dc.descriptionСлащиліна О. М. Взаємодія школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Н. В. Яцук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт дослідження – процес формування в молодших школярів культури міжособистісного спілкування. Предмет дослідження – організаційно-педагогічні умови, форми та методи ефективної взаємодії школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування. Мета дослідження: полягає у теоретичному та практичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов формування культури міжособистісного спілкування молодших школярів у взаємодії школи та сім’ї. В роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість налагодження тісної взаємодії школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкування; розроблено і впроваджено систему форм і методів, що включає діагностування рівнів культури міжособистісного спілкування, засоби організації взаємодії школи і сім’ї з інтерактивного навчально-виховного середовища в якому відбуватиметься формування в молодших школярів культури міжособистісного спілкування.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. The object of research is the process of forming a culture of interpersonal communication in junior schoolchildren. The subject of the research is organizational and pedagogical conditions, forms and methods of effective interaction of school and family in the formation of the culture of interpersonal communication in junior schoolchildren. The purpose of the study: is to theoretically and practically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions for the formation of a culture of interpersonal communication of junior high school students in the interaction of school and family. The paper substantiates and experimentally proves the possibility of establishing close interaction between school and family in the formation of a culture of interpersonal communication in younger students; a system of forms and methods has been developed and implemented, which includes diagnosing the levels of interpersonal communication culture, means of organizing school-family interaction from an interactive educational environment in which junior schoolchildren will form a culture of interpersonal communication.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectміжособистісні стосункиuk
dc.subjectкультура міжособистісного спілкуванняuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectпартнерствоuk
dc.subjectinterpersonal relationshipsuk
dc.subjectculture of interpersonal communicationuk
dc.subjectethicsuk
dc.subjectjunior high school studentuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectpartnershipuk
dc.titleВзаємодія школи та сім’ї у формуванні в молодших школярів культури міжособистісного спілкуванняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slashchylina.docxМагістерська робота236.39 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.