Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4625
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВорошило, Іван Федорович-
dc.date.accessioned2021-01-21T12:07:12Z-
dc.date.available2021-01-21T12:07:12Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4625-
dc.descriptionВорошило І. Ф. Корекція психофізіологічного стану дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» / наук. керівник Н. В. Богдановська. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 50 с.uk
dc.description.abstractUA : Дипломна робота – 50 сторінок, 6 таблиць, 8 рисунків, 50 літературних джерел. Об’єкт дослідження – методи та засоби реабілітації. Мета роботи – оцінка ефективності застосування комплексної реабілітації в умовах Інклюзивного центру для корекції психофізіологічного стану дітей молодшого шкільного віку з різним станом здоров’я. Методи дослідження – аналіз наукової літератури; методика експрес-оцінки рівня фізичного здоров’я за Г.Л. Апанасенко; статистична обробка результатів дослідження. Виявлено, що комплексна програма реабілітації спрямована на корекцію психофізіологічного стану дітей з особливими потребами за досліджуваний період позитивно вплинула на силу м’язів переважно верхніх кінцівок, гнучкість кінцівок і тонус м’язів. За досліджуваний період запропонована програма програма реабілітації майже не вплинула на поставу, статичну та динамічну рівновагу, рухові функції (вставання, сидіння, перевертання, ходьба, біг, стрибки, лазіння по гімнастичній стінці, повзання на колінах, стереотипи рухів). Подібні результати можуть бути зумовлені тим, що пластичність опорно-рухового апарату дітей 10-12 років з особливими потребами значно менша ніж у здорових однолітків.uk
dc.description.abstractEN : Thesis – 50 pages, 6 tables, 8 figures, 50 references. The object of research – methods and means of rehabilitation. The purpose of the work is to evaluate the effectiveness of comprehensive rehabilitation in the inclusive center for the correction of psychophysiological condition of children of primary school age with different health conditions. Research methods – analysis of scientific literature; method of rapid assessment of the level of physical health by G.L. Aponasenko; statistical processing of research results. It was found that a comprehensive rehabilitation program aimed at correcting the psychophysiological condition of children with special needs during the study period had a positive effect on muscle strength, mainly of the upper extremities, flexibility of the extremities and muscle tone. During the study period, the proposed rehabilitation program had almost no effect on posture, static and dynamic balance, motor functions (getting up, sitting, turning, walking, running, jumping, climbing a gymnastic wall, crawling on his knees, stereotypes of movements). Such results may be due to the fact that the plasticity of the musculoskeletal system of children 10-12 years with special needs is much less than in healthy peers.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдітиuk
dc.subjectпсихофізіологічний станuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectфізична терапіяuk
dc.subjectреабілітаціяuk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjectінклюзивний центрuk
dc.subjectфізичні навантаженняuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectchildrenuk
dc.subjectpsychophysiological conditionuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.subjectphysical therapyuk
dc.subjectrehabilitationuk
dc.subjectcomplex approachuk
dc.subjectinclusive centeruk
dc.subjectexerciseuk
dc.subjectjunior school ageuk
dc.titleКорекція психофізіологічного стану дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри фізичної терапії та ерготерапії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voroshylo.docМагістерська робота9.03 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.