Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКукавиця, Анастасія Тимофіївна-
dc.date.accessioned2021-01-24T16:11:46Z-
dc.date.available2021-01-24T16:11:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4675-
dc.descriptionКукавиця А. Т. Формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 82 джерела, з них на іноземній мові – 3. Об’єкт дослідження: емоційна культура майбутніх учителів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати сутність і зміст емоційної культури майбутнього вчителя, визначити педагогічні умови формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. В роботі розглянуто і науково обґрунтовано сутність і зміст емоційної культури майбутнього вчителя; визначено критерії, показники і рівні сформованості емоційної культури студентів; визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування емоційної культури майбутнього учителя; розроблено програму формування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Наукова новизна: уточнено поняття «емоційна культура вчителя»; визначено критерії, показники й рівні сформованості емоційної культури у студентів; теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують результативність процесу формування емоційної культури у студентів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 94 pages of printed text, contains 2 tables, 2 figures. The list of references includes 82 sources, 3 of them in foreign language. The object of the study: emotional culture of future teachers. Subject of research: pedagogical conditions of formation of emotional culture of future teachers. The purpose of the study: to theoretically substantiate the essence and content of the emotional culture of the future teacher, to determine the pedagogical conditions for the formation of the emotional culture of future teachers in the process of professional training. The essence and content of the emotional culture of the future teacher are considered and scientifically substantiated in the work; criteria, indicators and levels of formation of students' emotional culture are determined; the pedagogical conditions of formation of emotional culture of the future teacher are defined and substantiated; the program of formation of emotional culture of future teachers in the course of professional training is developed. Scientific novelty: the concept of "emotional culture of the teacher" is specified; criteria, indicators and levels of formation of emotional culture in students are determined; theoretically substantiated pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the process of forming emotional culture in students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectемоційна культураuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectемоційна компетентністьuk
dc.subjectемоційна культура вчителяuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectтренінгuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectemotionsuk
dc.subjectemotional cultureuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectemotional competenceuk
dc.subjectemotional culture of the teacheruk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjecttraininguk
dc.titleФормування емоційної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовкиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kukavytsia.pdfМагістерська робота754.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.