Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4688
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПальчик, Катерина Євгеніївна-
dc.date.accessioned2021-01-25T12:57:00Z-
dc.date.available2021-01-25T12:57:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4688-
dc.descriptionПальчик К. Є. Підготовка майбутніх педагогів до національно-патріотичного виховання молодших школярів в групах подовженого дня : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 110 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 110 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 2 рисунка. Перелік посилань включає 89 джерел. Об’єкт дослідження: процес підготовки майбутніх педагогів до патріотичного виховання молодших школярів групах подовженого дня. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до патріотичного виховання молодших школярів в групах подовженого дня. Мета дослідження: виявити сукупність педагогічних умов, що забезпечують підготовку майбутніх педагогів до патріотичного виховання молодших школярів в групах подовженого дня. В роботі досліджено ґенезу поняття «патріотичне виховання»; розглянуто особливості методологічних підходів до національно-патріотичного виховання; схарактеризовано технологію проектної діяльності з підготовки майбутніх педагогів до національно-патріотичного виховання молодших школярів в умовах груп подовженого дня; діагностовано педагогічні умови, що забезпечують підготовку майбутніх педагогів до національно-патріотичного виховання молодших школярів в умовах груп подовженого дня. Практичне значення полягає у розробці методичних рекомендацій щодо підготовки майбутніх педагогів до патріотичного виховання молодших школярів в умовах груп подовженого дня.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 110 pages of printed text, contains 2 tables, 2 figures. The list of references includes 89 sources. The object of the study: the process of preparing future teachers for patriotic education of junior schoolchildren in extended day groups. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future teachers for patriotic education of junior schoolchildren in groups of the extended day. The purpose of the study: to identify a set of pedagogical conditions that ensure the preparation of future teachers for the patriotic education of primary school children in extended day groups. The genesis of the concept of "patriotic education" is investigated in the work; features of methodological approaches to national-patriotic education are considered; the technology of project activity on preparation of future teachers for national-patriotic education of junior schoolchildren in the conditions of groups of the extended day is characterized; diagnosed with pedagogical conditions that provide training for future teachers for national-patriotic education of junior high school students in extended day groups. The practical significance lies in the development of guidelines for the preparation of future teachers for patriotic education of primary school children in extended day groups.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectгрупа продовженого дняuk
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectpreparationuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectextended day groupuk
dc.subjectnational-patriotic educationuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectjunior high school studentsuk
dc.titleПідготовка майбутніх педагогів до національно-патріотичного виховання молодших школярів в групах подовженого дняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Palchyk.pdfМагістерська робота876.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.