Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавушкіна, Карина Костянтинівна-
dc.date.accessioned2021-01-25T13:02:55Z-
dc.date.available2021-01-25T13:02:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4691-
dc.descriptionСавушкіна К. К. Теоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 82 джерела, з них на іноземній мові – 24. Об’єкт дослідження: організація освітнього процесу закладу вищої освіти. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти на прикладі моделі «перевернутий клас». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати доцільність впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти та надати методичні рекомендації стосовно організації навчального процесу на прикладі моделі «перевернутий клас». В роботі розкрито науково-теоретичні основи розуміння сутності змішаного навчання у вітчизняних та зарубіжних наукових працях; визначено й охарактеризовано напрямки реалізації змішаного навчання у вітчизняній системі освіти; здійснено аналіз моделей змішаного навчання, надавши їх загальну характеристику; надано методичні рекомендації стосовно організації навчального процесу у закладі вищої освіти на прикладі моделі «перевернутий клас». Практичне значення роботи полягає у наданні методичних рекомендацій стосовно організації навчального процесу на засадах змішаного навчання на прикладі моделі «перевернутий клас».uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 94 pages of printed text. The list of references includes 82 sources, 24 of them in foreign language. The object of the study: organization of the educational process of a higher education institution. Subject of research: theoretical and methodological aspects of the introduction of blended learning in the educational process of higher education institutions on the example of the model "inverted class". The purpose of the study: to theoretically justify the feasibility of introducing blended learning in the educational process of higher education and provide guidelines for the organization of the educational process on the example of the model "inverted classroom". The paper reveals the scientific and theoretical foundations of understanding the essence of blended learning in domestic and foreign scientific works; the directions of realization of blended learning in the domestic system of education are defined and characterized; the analysis of models of blended learning is carried out, giving their general characteristic; methodical recommendations concerning the organization of educational process in an institution of higher education on the example of the model "inverted class" are given. The practical significance of the work is to provide guidelines for the organization of the educational process on the basis of blended learning on the example of the model "inverted classroom".uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectгнучка модельuk
dc.subjectротаційна модельuk
dc.subjectперевернутий класuk
dc.subjectмодель збагаченого віртуального середовищаuk
dc.subjectмодель самостійного змішуванняuk
dc.subjectмасовий відкритий онлайн курсuk
dc.subjectуніверсальний дизайн для освітиuk
dc.subjectперсоналізоване навчанняuk
dc.subjectнавчання майстерностіuk
dc.subjectкомбіноване навчанняuk
dc.subjectгібридне навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectflexible modeluk
dc.subjectrotational modeluk
dc.subjectinverted classuk
dc.subjectenriched virtual environment modeluk
dc.subjectmodel of independent mixinguk
dc.subjectmass open online courseuk
dc.subjectuniversal design for educationuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.subjectskill traininguk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjecthybrid learninguk
dc.subjectdistance learninguk
dc.titleТеоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освітиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savushkina.pdfМагістерська робота830.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.