Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлюченко, Інна Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-27T09:34:32Z-
dc.date.available2021-01-27T09:34:32Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4762-
dc.descriptionПавлюченко І. В. Нейропсихологічна парадигма компетентності молодшого школяра як суб’єкта пізнавальної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Р. О. Труляєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота виклади на 92 сторінках, 6 рисунків, 14 таблиць. Перелік посилання включає 57 джерел. Об’єкт дослідження – пізнавальна компетентність молодшого школяра. Цільове призначення будь-якого закладу освіти як державного утворення та суспільного інституту полягає у плеканні здорового та соціалізованого громадянина, у цілеспрямованому творенні особистості представників підростаючого покоління. Ступінь ефективності реалізації цього високого призначення залежить від успішності виконання закладом освіти трьох основоположних функцій, а саме: 1) забезпечення ефективної передачі знань учням, показником чого є високі навчальні досягнення учнів; 2) здійснення соціалізуючого впливу на дитину через прогресивне збагачення її соціальної ситуації розвитку, набуття нею первинного досвіду спілкування з різними людьми; 3) збереження та покращення психологічного здоров’я здобувачів освіти в цілому. В реаліях сьогодення психологія та педагогіка не повинні концентруватись виключно на дослідженні механізмів формування індивідуального досвіду у школярів. Постає задача організації такої навчальної діяльності, в процесі здійснення якої відбувався б не лише розумовий розвиток учня, а й розвиток його особистості як суб'єкта пізнання. Організація такого навчання має бути спрямованою на формування творчої особистості та орієнтованою на своєрідність, неповторність, індивідуальність кожного школяра. Для цього потрібні умови співробітництва та ставлення до учня саме як до суб'єкта пізнавальної діяльності. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше здійснено дослідження впливу наявних на сьогоднішній день стресогенних чинників, що є унікальними для кожного історичного відрізку буття суспільства, на психологічний клімат організації, здійснено емпіричний аналіз показників психологічного клімату.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 92 pages, 6 figures, 14 tables. The list of references includes 57 sources. The object of research is the cognitive competence of a junior student. The purpose of any educational institution as a state education and public institution is to nurture a healthy and socialized citizen, in the purposeful creation of the personality of the younger generation. The degree of effectiveness of the implementation of this high purpose depends on the success of the educational institution of three basic functions, namely: 1) ensuring the effective transfer of knowledge to students, an indicator of which is the high academic achievement of students; 2) the implementation of socializing influence on the child through the progressive enrichment of its social situation of development, the acquisition of her primary experience of communication with different people; 3) maintaining and improving the psychological health of students in general. In today's realities, psychology and pedagogy should not focus solely on the study of the mechanisms of formation of individual experience in students. There is a task of organizing such educational activities, in the process of which would take place not only the mental development of the student, but also the development of his personality as a subject of knowledge. The organization of such training should be aimed at forming a creative personality and focused on the originality, uniqueness, individuality of each student. This requires conditions for cooperation and attitude to the student as a subject of cognitive activity. The scientific novelty of the work is that for the first time a study of the impact of currently available stressors, which are unique for each historical period of society, on the psychological climate of the organization, an empirical analysis of psychological climate.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпізнавальна компетентністьuk
dc.subjectнейропсихологічна парадигмаuk
dc.subjectаналітико-синтетична діяльність головного мозкуuk
dc.subjectвища психічна функціяuk
dc.subjectінтеріоризаціяuk
dc.subjectпсихологічне новоутворенняuk
dc.subjectcognitive competenceuk
dc.subjectneuropsychological paradigmuk
dc.subjectanalytical-synthetic activity of the brainuk
dc.subjecthigher mental functionuk
dc.subjectinteriorizationuk
dc.subjectpsychological neoplasmuk
dc.titleНейропсихологічна парадигма компетентності молодшого школяра як суб’єкта пізнавальної діяльностіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.