Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорченко, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-28T08:19:17Z-
dc.date.available2021-01-28T08:19:17Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4793-
dc.descriptionФедорченко О. В. Нейрокорекція в роботі з дітьми із затримкою психомовленнєвого розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 85 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота виклади на 85 сторінок, 6 таблиць, 6 рисунків. Перелік посилання включає 42 джерела. Об’єкт дослідження – психічна діяльність дітей із затримкою психомовленнєвого розвитку. дітей, які мають затримку психомовленнєвого розвитку, і потребують ефективних форм і методів корекційної роботи з ними. Саме тому виникає гостра потреба у пошуку індивідуальних засобів і методів корекції розвитку психічної діяльності цієї категорії дітей особливо у дошкільному віці - сенситивному для ефективного психокорекційного супроводу. В умовах карантину, соціальної диприваціі та ізоляціі діти із затримкою психомовленнєвого розвитку втратили можливість відвідувати спеціалізовані центри, в яких проводиться нейропсихологічна корекція. Тому виникає потреба в навчанні спеціалістом батьків самостіно проводити корекційну роботу в домашніх умовах. Затримка психомовленнєвого розвитку - це не самостійне захворювання, а наслідок відхилень у розвитку центральної нервової системи, яке проявляє себе порушенням темпів психічного розвитку дитини (його пам'яті, уваги, мовлення, мислення, емоційно-вольової сфери). Всі ці психічні функції відстають у своєму розвитку від загальноприйнятих норм, характерних для даного віку. ЗПМР характеризується нерівномірним формуванням процесів пізнавальної діяльності, обумовлене недорозвиненням мови і мислення, а також присутністю розладів в емоційно-вольовій сфері. Таким чином, ЗПМР проявляється як в емоційно-вольовій незрілості, так і в інтелектуальній недостатності. Наукова новизна полягає у тому, що проведення нейропсихологічної корекцій з дітьми з затримкою психомовленнєвого розвитку в умовах карантину та соціальної ізоляцій може бути ефективно проведене батьками в домашніх умовах.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 85 pages, 6 tables, 6 figures. The list of references includes 42 sources. The object of research is the mental activity of children with mental retardation. children who have mental retardation and need effective forms and methods of correctional work with them. That is why there is an urgent need to find individual tools and methods to correct the development of mental activity of this category of children, especially in preschool age - sensitive to effective psycho-correctional support. In conditions of quarantine, social deprivation and isolation, children with mental retardation have lost the opportunity to visit specialized centers where neuropsychological correction is performed. Therefore, there is a need for training of specialists by parents to independently carry out correctional work at home. Delayed mental development is not an independent disease, but a consequence of abnormalities in the development of the central nervous system, which manifests itself as a violation of the pace of mental development of the child (his memory, attention, speech, thinking, emotional and volitional sphere). All these mental functions lag behind in their development from the generally accepted norms characteristic of a given age. ZPMR is characterized by uneven formation of processes of cognitive activity, due to underdevelopment of language and thinking, as well as the presence of disorders in the emotional and volitional sphere. Thus, ZPMR is manifested both in emotional and volitional immaturity, and in intellectual insufficiency. The scientific novelty is that conducting neuropsychological corrections with children with mental retardation in quarantine and social isolation can be effectively carried out by parents at home.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнейрокорекціяuk
dc.subjectробота з дітьмиuk
dc.subjectзатримка психомовленнєвого розвиткуuk
dc.subjectбатькиuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectneurocorrectionuk
dc.subjectwork with childrenuk
dc.subjectdelay of mental speech developmentuk
dc.subjectparentsuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.titleНейрокорекція в роботі з дітьми із затримкою психомовленнєвого розвиткуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федорченко Олена.pdfМагістерська робота1.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.