Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавриленко, Вадим Дмитрович-
dc.date.accessioned2021-01-29T09:37:33Z-
dc.date.available2021-01-29T09:37:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4816-
dc.descriptionГавриленко В. Д. Удосконалення рекламної діяльності в організації в умовах конкуренції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник Н. П. Капітаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 140 с.uk
dc.description.abstractUA : В роботі розкрито теоретичні аспекти рекламної діяльності та їх особливості, діагностовано проблеми в рекламній діяльності ТОВ «ЗЦТО» та тенденції їх зміни; здійснено SWOT-аналіз ефективності рекламної діяльності ТОВ «ЗЦТО», визначено зовнішні чинники впливу та організаційні заходи покращення рекламної діяльності; розроблено напрямки удосконалення рекламної діяльності ТОВ «ЗЦТО»; сформовано модель управління обсягами інвестицій в рекламну діяльність з метою забезпечення стійкого розвитку ТОВ «ЗЦТО».uk
dc.description.abstractEN : The theoretical aspects of advertising activity and their features are revealed in the qualification work of the master, problems in advertising activity of «ZTSTO» LLC and tendencies of their change are diagnosed; SWOT-analysis of the effectiveness of advertising activities of «ZTSTO» LLC was carried out, external factors of influence and organizational measures to improve the advertising activities were determined; directions of improvement of advertising activity of «ZTSTO» LLC are developed; the model of management of volumes of investments in advertising activity for the purpose of maintenance of steady development of «ZTSTO» LLC.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectзасоби комунікаціїuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectmarketuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectcompetitorsuk
dc.subjectmeans of communicationuk
dc.titleУдосконалення рекламної діяльності в організації в умовах конкуренціїuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гавриленко.pdfМагістерська робота2.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.