Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГергец, Вадим Миколайович-
dc.date.accessioned2021-01-29T18:14:51Z-
dc.date.available2021-01-29T18:14:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4880-
dc.descriptionГергец В. М. Конструктивні заходи з відновлення нежорстких дорожніх одягів в умовах України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 192 "Будівництво та цивільна інженерія" / наук. керівник О. М. Фостащенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 104 с.uk
dc.description.abstractUA : Дослідженні та узагальнені методичні підходи, що спрямовані на підвищення надійності автомобільних доріг, розроблені практичні заходи щодо підвищення довговічності нежорсткого дорожнього одягу в умовах України. Розроблені рекомендації щодо розрахунку основних показників, які визначають надійність конструкцій автомобільних доріг.uk
dc.description.abstractEN : Research and generalized methodological approaches aimed at improving the reliability of roads, developed practical measures to increase the durability of non-rigid pavement in Ukraine. Recommendations for the calculation of key indicators that determine the reliability of road structures have been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвідновлення нежорстких дорожніх одягівuk
dc.subjectпідвищення надійності конструкцій автомобільних дорігuk
dc.subjectгеосинтетичні матеріалиuk
dc.subjectконструктивні заходиuk
dc.subjectтехнологія холодного ресайклінгуuk
dc.titleКонструктивні заходи з відновлення нежорстких дорожніх одягів в умовах Україниuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри міського будівництва і архітектури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Записка Гергец.pdfМагістерська робота3.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.