Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4895
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДзундза, Наталія Сергіївна-
dc.date.accessioned2021-01-30T12:55:28Z-
dc.date.available2021-01-30T12:55:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4895-
dc.descriptionДзундза Н. С. Якісний аналіз підготовки абітурієнтів ВНЗ засобами Item Response Theory : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 111 "Математика" / наук. керівник І. В. Зіновєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с.uk
dc.description.abstractUA : Кваліфікаційна робота магістра : 84 с., 31 рис., 76 джерел, 5 додатки. Об’єкт дослідження – педагогічні тести, IRT теорія обробки результатів тестування. Мета роботи: аналіз підготовки абітурієнтів ВНЗ на основі педагогічних тестів засобами Item Response Theory. Методи дослідження – аналітичний, синтез-метод, аналітико- синтетичний, практичний, порівняльний. У кваліфікаційній роботі розглянуто історичні аспекти розвитку тестування у світі і в Україні, історію розвитку основних підходів до обробки результатів тестування – Classic Response Theory і Item Response Theory. Розглянуто основні теоретичні засади IRT теорії та моделі IRT: однопараметрична модель Г. Раша, двопараметрична та трипараметрична модель А. Бірнбаума, політомічна модель Раша-Мастерса, політомічна модель Е. Андерсенена та модель Тіссена-Стейнберга для завдань множинного вибору. А також інформаційні функції для оцінювання ефективності тесту. Наведено приклад застосування Item Response Theory для якісного аналізу підготовки абітурієнтів ЗНУ на основі результатів тренінгу із зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року.uk
dc.description.abstractEN : Master’s Qualification Thesis : 84 pages, 31 figures, 76 references, 5 supplements. The object of the study is the pedagogical tests, IRT theory of the processing of the test results. The aim of the study is to analysis of the preparation of the university entrants on the basis of the pedagogical tests by means of Item Response Theory. The methods of the research are analytical, synthesis, analytical-synthetic, practical and comparative. In the qualification paper the historical aspects of test development in the world and in Ukraine, and the history of the development of basic the approaches to the processing of the test results – Classic Response Theory and Item Response Theory. The basic theoretical foundations of IRT theory and IRT models: one-parameter G. Rasch model, two-parameter and three-parameter A. Birnbaum model, Rasch- Masters polytomous model, E. Andersenen polytomous model and Thissen-Steinberg model the for multiple choice items have been studied. As well as information features to evaluate test performance. An example of the application of Item Response Theory for the qualitative analysis of ZNU entrants preparation based on the results of the 2019 External Independent testing training has been given.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectзовнішнє незалежне оцінюванняuk
dc.subjectлатентні параметриuk
dc.subjectоцінюванняuk
dc.subjectпедагогічні тестиuk
dc.subjectтестиuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectIRT моделіuk
dc.subjectItem Response Theoryuk
dc.subjectdiagnosticsuk
dc.subjectexternal independent testinguk
dc.subjectlatent parametersuk
dc.subjecttestinguk
dc.subjectevaluationuk
dc.subjecttestsuk
dc.subjectpedagogical testsuk
dc.titleЯкісний аналіз підготовки абітурієнтів ВНЗ засобами Item Response Theoryuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри загальної математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
diplom_Dzundza N.S.pdfМагістерська робота2.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.