Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМасалова, Тетяна Олексіївна-
dc.date.accessioned2021-01-31T21:15:40Z-
dc.date.available2021-01-31T21:15:40Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4943-
dc.descriptionМасалова Т. О. Формування комунікативної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета дослідження: здійснити аналіз іміджу організації як одного з інструментів формування комунікативної компетентності посадових осіб з його подальшим вдосконаленням. Об’єкт дослідження: комунікативна компетентність посадових осіб органів місцевого самоврядування. Предмет дослідження: вплив іміджу органу місцевого самоврядування на формування комунікативної компетентності посадових осіб. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурнофункціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: Серед факторів, що впливають формування комунікативної компетентності працівника, організаційний імідж є потужним соціальноуправлінським інструментом, використовуваним індивідом для прийняття моделі соціальної поведінки. Висновки: 1. Посадові особи органів місцевого самоврядування мають постійно вдосконалювати компетентності, які забезпечать високу результативність їх діяльності. 2. Комунікативна культура складає важливий компонент комунікативної компетентності, адже відображає статус професіонала. 3. Одним із методів розвитку комунікативної компетентності може стати тренінг, спрямований на вдосконалення комунікативних здібностей та моделювання комунікативної поведінки.uk
dc.description.abstractEN : Research purpose is to analyze the organization image as one of the formation tools of the officials’ communicative competence with its further improvement. Research object is the communicative competence of local government officials. Research subject is the influence of local government body’s image on formation of the officials’ communicative competence. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis. Research hypothesis is that organizational image, among other factors influencing formation of the employee’s communicative competence, is a powerful social and management tool used by an individual in order to adopt a model of social behaviour. Conclusions: 1. Local government officials must constantly improve their competencies, which will ensure high efficiency of their activity. 2. Communicative culture is an important component of communicative competence, because it reflects the status of a professional. 3. One of the methods of developing communicative competence can be training aimed at improving communication skills and modeling communicative behaviour.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпосадові особи місцевого самоврядуванняuk
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectімідж керівникаuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectlocal government officialsuk
dc.subjectlocal governmentuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectmanager’s imageuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.titleФормування комунікативної компетентності посадових осіб місцевого самоврядуванняuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
кваліфікаційна робота Масалова.pdfМагістерська робота718.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.