Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4946
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРусанова, Єлизавета Валентинівна-
dc.date.accessioned2021-02-01T06:10:37Z-
dc.date.available2021-02-01T06:10:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4946-
dc.descriptionРусанова Є. В. Соціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. С. Цапліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета дослідження: вивчити шляхи гармонізація відносин між учнями в інклюзивному класі методами соціальної роботи. Об’єкт дослідження: учні інклюзивного класу Предмет дослідження: соціальна робота з гармонізації відносин між учнями в інклюзивному класі. Методи дослідження: аксіологічний, антропологічний, синергетичний, особистісно орієнтований, діяльнісний. Гіпотеза: Для гармонійного зростання дітей з психологічними, психічними, та соматичними патологіями необхідно створити таку інклюзивну соціальну модель, аби учні відчували себе комортно при соціальній взаємодії з оточуючими та мали змогу якісно засвоювати наданий матеріал. Висновки: 1. Здебільшого агресивним дітям притаманно висміювати вади психічного та фізичного розвитку, що для інклюзивних осіб є не тільки психологічно дискомфортним, а також призводить до розладу адаптації, граничних психічних станів, які в подальшому потребують лікування медичного психолога або навіть психіатра. 2. Через обмежену кількість державних коштів, держава не забезпечує дані заклади належним чином. Для дітей з вище описаними вадами бажано виділяти більшу кількість спеціалістів для психологічної та фізичної підтримки учнів, а також обладнати такі заклади спеціальним обладнанням для комфорту при навчанні та перервах інклюзивних дітей. 3. Ми пропонуємо проводити факультативні уроки з яскравими прикладами історії життя інклюзивних дітей для більш доцільного розуміння проблематики інклюзивних дітей.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна роботаuk
dc.subjectгармонізація відносинuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectінклюзивний класuk
dc.titleСоціальна робота з гармонізації відносин між учнями інклюзивного класуuk
dc.title.alternativeSocial work on harmonizing relationships between students from inclusive classuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Русанова.pdfМагістерська робота1.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.