Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4998
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомар, Андрій Павлович-
dc.date.accessioned2021-02-05T08:39:06Z-
dc.date.available2021-02-05T08:39:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4998-
dc.descriptionКомар А. П. Створення анімації за заданим стилем : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. керівник В. І. Заяц. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 102 с.uk
dc.description.abstractUA : Мета кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні наявних методів створення анімації за зображенням із заданим сюжетом, зміни стилістики зо- браження, накладення зображення на відео, допоміжних алгоритмів (ство- рення 3d-моделі за зображенням, заповнення тла), можливостей їхньої комбі- нації з метою написання алгоритму створення анімації з заздалегідь фіксова- ним сюжетом, але з можливістю визначення стилістики та зовнішнього ви- гляду персонажів та декорацій власне користувачем). У нашому випадку бу- де використано метод зміни стилістики зображення Л. Ґетіса та створення скелетної анімації в середовищі Unity.uk
dc.description.abstractEN : The purpose of the qualification work is to study the existing methods of creating animation on the image with a given plot, changing the style of the image, overlaying the image on video, auxiliary algorithms (creating a 3D model on the image, filling the background), the possibility of combining them to write an animation algorithm. fixed plot, but with the ability to determine the style and appearance of the characters and scenery of the user). In our case, we will use the method of changing the stylistics of the image of L. Gatys and creating skeletal animation in the Unity environment. Methods and modern competing technologies of animation creation with adjustment of appearance of characters and correction of stylistics of images are investigated. The C# language and the Unity environment were used for development, as well as some MySQL and XAMPP.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectанімаціяuk
dc.subjectстилістикаuk
dc.subjectнейронні мережіuk
dc.subjectC#uk
dc.subjectалгоритм Гетісаuk
dc.subjectanimationuk
dc.subjectstylisticsuk
dc.subjectneural networksuk
dc.subjectGatys algorithmuk
dc.titleСтворення анімації за заданим стилемuk
dc.title.alternativeCreating animation for a given styleuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри електроніки, інформаційних систем та програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Комар.pdfМагістерська робота2.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.