Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5143
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Потапенко, Микола Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-18T08:22:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-18T08:22:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5143 | - |
dc.description | Потапенко М. В. Основи ергономіки, біоніка : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн». Запоріжжя : ЗНУ, 2018. 56 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : У методичних рекомендаціях подано зміст практичних занять з дисципліни «Основи ергономіки, біоніка». Видання сприятиме вивченню основ дизайн-проектування з урахуванням «людського чинника», розкриттю принципів і прийомів предметного наповнення середовища, створенню виробів, які відповідали б сучасним естетичним вимогам, були комфортні, безпечні, сприяли підвищенню продуктивності праці. Виконання рекомендацій допоможе закріпити теоретичний матеріал дисципліни «Основи ергономіки, біоніка», якісно підготуватися до практичних занять і оформлення їх результатів. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ЗНУ | uk |
dc.subject | ергономіка | uk |
dc.subject | наукова організація праці | uk |
dc.subject | антропометрія | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | біоніка | uk |
dc.title | Основи ергономіки, біоніка | uk |
dc.type | Методичні вказівки | uk |
Appears in Collections: | Навчальні видання кафедри дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Потапенко - Основи ергономіки, біоніка.pdf | Методичні вказівки | 3.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.