Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсадчій, Вячеслав Володимирович-
dc.date.accessioned2021-04-16T07:08:54Z-
dc.date.available2021-04-16T07:08:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5179-
dc.descriptionОсадчій В. В. Комп’ютерна модель процесу адаптивного навчання в онлайн середовищі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник О. С. Пшенична. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 46 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 46 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 18 рисунків, 41 джерело. Об’єкт дослідження – управління процесом навчання в онлайн середовищі. Предмет дослідження – моделі та засоби реалізації адаптивного навчання в онлайн середовищі. Метою даного проекту є розробка моделі реалізації адаптивного навчання в середовищі MOODLE. Методи дослідження: аналіз, порівняння, класифікація, узагальнення, моделювання, експертна оцінка. У кваліфікаційній роботі представлено теоретичні основи адаптивного навчання в онлайн середовищі, проаналізовані засоби реалізації онлайн середовища та визначені основні параметри адаптивного навчання. На основі цього аналізу та вивчення функціональних можливостей LMS MOODLE розроблено комп’ютерну модель реалізації адаптивного навчання в середовищі LMS MOODLE, яка поєднує алгоритми різних траєкторій проходження курсу, UML-діаграми взаємодії та концептуальну модель.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 46 pages of printed text, 4 tables, 18 figures, 41 references. The object of the research is the management of the learning process in the online environment. The subject of research is models and means of implementing adaptive learning in the online environment. The purpose of this project is to develop a model for the implementation of adaptive learning in the MOODLE environment Research methods: analysis, comparison, classification, generalization, modeling, expert evaluation.The qualification work presents the theoretical foundations of adaptive learning in the online environment, analyzes the means of implementing the online environment and identifies the main parameters of adaptive learning. Based on this analysis and study of the functionality of LMS MOODLE, a computer model of adaptive learning in the LMS MOODLE environment has been developed, which combines algorithms of different course trajectories, UML-interaction diagrams and a conceptual model.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.subjectалгоритмuk
dc.subjectконцептуальна модельuk
dc.subjectнавчальне онлайн середовищеuk
dc.subjectсистема управління навчаннямuk
dc.subjectLMS MOODLEuk
dc.subjectUML-діаграмаuk
dc.subjectadaptive learninguk
dc.subjectconceptual modeluk
dc.titleКомп’ютерна модель процесу адаптивного навчання в онлайн середовищіuk
dc.title.alternativeThe computer model of adaptive learning in the online environmentuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня кафедри комп’ютерних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Osadchyi_V_V.pdfМагістерська робота677.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.