Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5190
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГулєвська, Ганна Юріївна-
dc.date.accessioned2021-04-20T05:49:25Z-
dc.date.available2021-04-20T05:49:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5190-
dc.descriptionГулєвська Г. Ю. Ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 76 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Об’єкт дослідження: процес розвитку творчих здібностей молодших школярів. Предмет дослідження: ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів. Мета дослідження-теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність впливу ігрових технологій на розвиток творчих здібностей молодших школярів. В роботі обгрунтовано, що творча діяльність це певна діяльність людини, в результаті якої створюється щось нове, оригінальне, наявний продукт творчої діяльності; охарактеризовано види ігор та ігрові технології, розкрита їх структура та особливості впливу на молодших школярів; доведено, що розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами ігрових технологій буде ефективний за певних умов. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні, апробації та впровадженні методики розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами ігрових технологій.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 50 sources. Object of research: the process of developing the creative abilities of primary school children. Subject of research: game technologies as a means of developing creative abilities of junior schoolchildren. The purpose of the study is to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the influence of game technologies on the development of creative abilities of junior schoolchildren. The paper substantiates that creative activity is a certain human activity, as a result of which something new, original, an existing product of creative activity is created; types of games and game technologies are characterized, their structure and features of influence on younger schoolboys are revealed; it is proved that the development of creative abilities of junior schoolchildren by means of game technologies will be effective under certain conditions. The practical significance of the obtained results lies in the development, testing and implementation of methods for the development of creative abilities of junior schoolchildren by means of game technologies.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectграuk
dc.subjectігрові технологіїuk
dc.subjectтворчі здібностіuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectjunior high school studentsuk
dc.subjectgameuk
dc.subjectgame technologiesuk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectcreative potentialuk
dc.titleІгрові технології як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hulievska.docxМагістерська робота868.22 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.