Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5197
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХодаковська, Альона Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-04-20T07:03:21Z-
dc.date.available2021-04-20T07:03:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5197-
dc.descriptionХодаковська А. В. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 120 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 120 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерело. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологій. В роботі здійснено теоретичне узагальнення та вирішення проблеми реалізації інтерактивного підходу в педагогічній діяльності вчителя початкових класів, що знайшло відображення в теоретичному обґрунтуванні змісту та педагогічних умов цього процесу й експериментальній перевірці їхньої ефективності; розроблено методику проведення інтерактивних занять для молодших школярів, інтерактивні педагогічні технології для різних навчальних предметів. Матеріали дослідження можуть використовуватися при підготовці майбутніх вчителів початкових класів в закладах фахової передвищої освіти.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 120 pages of printed text. The list of links includes 68 sources. Object of research: professional training of future primary school teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of future primary school teachers for the use of interactive pedagogical technologies. The purpose of the research: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of preparation of future primary school teachers for the use of interactive pedagogical technologies. The paper generalizes and solves the problem of implementing an interactive approach in the pedagogical activities of primary school teachers, which is reflected in the theoretical justification of the content and pedagogical conditions of this process and experimental verification of their effectiveness; a method of conducting interactive classes for junior schoolchildren, interactive pedagogical technologies for various subjects have been developed. Research materials can be used in the training of future primary school teachers in vocational higher education institutions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтерактивні педагогічні технологіїuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectinteractive pedagogical technologiesuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectprimary educationuk
dc.subjectjunior high school studentuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя початкових класів до використання інтерактивних педагогічних технологійuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khodakovska.docxМагістерська робота328.6 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.