Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5235
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Анастасія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T05:36:00Z | - |
dc.date.available | 2021-09-22T05:36:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5235 | - |
dc.description | Руденко А. І. Розробка графічної концепції настільної гри «E-motіon» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник Л. М. Коваль. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 53 с. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work іs presented on 53 pages of prіnted text. The lіst of lіnks іncludes 34 sources. Object of research: desіgn as a tool of advertіsіng management and vіsual component. Subject of research: the impact on human perception of board games. the history of the origin of board games is analyzed; classified types of games; performed analysis of analogues; developed sketches of the logo design and the board game itself, illustration technologies were considered; selected fonts, colors; the necessary equipment, tools and materials are selected. In the course of the work, an original layout of the board game "E-motion" was developed, prepared for printing according to all requirements and sent for printing. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 53 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 34 джерел. Об’єкт дослідження: дизайн як інструмент рекламного менеджмента та візуальною складаючої. Предмет дослідження: графічна концепція настільної гри «E-motіon». Мета дослідження: вплив на сприйняття людиною настільної гри. В ході роботи проаналізовано історію походження настільних ігор; класифіковані види ігор; виконаний анализ аналогів; розроблені ескізи дизайну логотипу і самої настільної гри, розглянуто технології ілюстрування; проведено підбір шрифтів, колірної гами; обрано необхідне обладнання, інструменти та матеріали. В ході роботи було розроблено оригінал-макет настільної гри «E-motіon», підготовлений до друку за всіма вимогами та відправлений на друк. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ЗНУ | uk |
dc.subject | настільна гра | uk |
dc.subject | гравець | uk |
dc.subject | концепція | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | друковане видання | uk |
dc.subject | споживач | uk |
dc.subject | додрукарська підготовка | uk |
dc.title | Розробка графічної концепції настільної гри «E-motion» | uk |
dc.title.alternative | Graphic concept development of the board game «E-motion» | uk |
dc.type | Робота бакалавра | uk |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rudenko_2021.pdf | Кваліфікаційна робота бакалавра | 1.54 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.