Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРилушко, Ксенія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2021-09-22T05:38:43Z-
dc.date.available2021-09-22T05:38:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5236-
dc.descriptionРилушко К. Д. Розробка айдентики для IT школи «GLOBAL FOCUS» : кваліфікаційна робота бакалавра спеціальності 022 «Дизайн» освітньо-професійної програми «Графічний дизайн» / наук. керівник М. В. Потапенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 55 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 55 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 16 джерел. Об’єкт дослідження: фірмовий стиль. Предмет дослідження: дизайн-оформлення фірмового стилю та всіх його складових підбір графічних елементів, створення цільного образу, дотримання єдиного стиля. Мета дослідження: теоретичний аналіз аналогових зразків в розробці фірмового стилю компанії, розробка унікальної сучасної ідеї з теми дослідження, вивчення передового досвіду існуючих брендів, аналіз видатних та маловидатних компаній, аналіз впливу кольорів та графіки на людину. В роботі перший розділ містить в собі переважно дослідницький характер, в якому відбувається робота з відомостями, етапами розвитку, функціональним призначенням об’єкту дослідження, та виявлення причин актуальності вивчення тематики у сфері IT із книг та наукових статей. Другий розділ містить в собі особливості, вимоги до проєкту, аналіз конкурентів та аналогів, аналіз послуги, пошукові ескізи, концептуальне рішення, опис етапів проєктування, використаних програм та фінальної роботи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 55 pages of printed text. The list of links includes 16 sources. Object of research: corporate identity. Subject of research: design of corporate identity and all its components, selection of graphic elements, creation of a holistic image, compliance with a single style. The purpose of the study: theoretical analysis of analog samples in the development of corporate identity, development of a unique modern idea on the research topic, study of best practices of existing brands, analysis of prominent and low-profile companies, analysis of color and graphics impact on people. The first section of the paper contains mainly research, in which there is work with information, stages of development, functional purpose of the object of study, and identifying the reasons for the relevance of studying topics in the field of IT from books and scientific articles. The second section contains features, requirements for the project, analysis of competitors and analogues, service analysis, search sketches, conceptual solution, description of the design stages, programs used and the final work.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectкомпаніяuk
dc.subjectайдентикаuk
dc.subjectIT школаuk
dc.subjectідентичністьuk
dc.subjectімідж фірмиuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectпсихологія кольорівuk
dc.subjectвекторна графікаuk
dc.subjectрастрова графікаuk
dc.titleРозробка айдентики для IT школи «Global Focus»uk
dc.title.alternativeIdentity development for the IT school «Global Focus»uk
dc.typeРобота бакалавраuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти кафедри дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rylushko_2021.pdfКваліфікаційна робота бакалавра3.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.