Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалюжна, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorТерент'єва, Наталья Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-10-18T06:30:09Z-
dc.date.available2021-10-18T06:30:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5262-
dc.descriptionКалюжна Ю. В. Терент’єва Н. В. Теорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 39 с.uk
dc.description.abstractUA : У виданні подано зміст практичних занять відповідно до робочої програми дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». У навчальному виданні послідовно викладено систему теоретичного, методологічного та практичного забезпечення дисципліни «Теорія проведення маркетингових досліджень». До кожної теми наведено теоретичний матеріал для поглибленого опрацювання, а також викладено питання для самодіагностики знань, задачі, практичні завдання, список рекомендованої літератури. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.titleТеорія проведення маркетингових дослідженьuk
dc.typeМетодичні вказівкиuk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калюжна_2021.pdfМетодичні вказівки1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.