Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванов, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorТерент'єва, Наталья Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-10-22T06:52:29Z-
dc.date.available2021-10-22T06:52:29Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5266-
dc.descriptionІванов М. М., Терент'єва Н. В. Інформаційні технології в маркетингу : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг". Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 48 с.uk
dc.description.abstractUA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни "Інформаційні технології в маркетингу" (тематику, короткі теоретичні відомості, методику розв’язання задач із прикладами й поясненнями, порядок виконання практичних робіт, завдання до практичних робіт, питання для закріплення та актуалізації знань). Для унаочнення методики виконання практичних робіт із використанням вбудованих функцій Excel запропоновано необхідну кількість таблиць і рисунків. Визначення основних термінів і понять курсу наведено у глосарії. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності 075 "Маркетинг" освітньо-професійної програми "Маркетинг".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleІнформаційні технології в маркетингуuk
dc.typeМетодичні вказівкиuk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванов_2019.pdfМетодичні вказівки2.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.