Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванов, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorКендюхов, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorТерент'єва, Наталья Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-10-22T08:33:07Z-
dc.date.available2021-10-22T08:33:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5273-
dc.descriptionКендюхов О. В., Іванов М. М., Терент'єва Н. В. Оцінка ефективності маркетингових рішень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 34 с.uk
dc.description.abstractUA : У виданні подано зміст практичних занять із дисципліни «Оцінка ефективності маркетингових рішень» (тематику, теорія та актуалізація завдання практичних занять). Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.subjectоцінка ефективностіuk
dc.subjectмаркетингові рішенняuk
dc.titleОцінка ефективності маркетингових рішеньuk
dc.typeМетодичні вказівкиuk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванов 3_2019.pdfМетодичні вказівки583.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.