Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5274
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванов, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorТерент'єва, Наталья Валеріївна-
dc.date.accessioned2021-10-28T05:25:26Z-
dc.date.available2021-10-28T05:25:26Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5274-
dc.descriptionІванов М. М., Терент'єва Н. В. Цифровий маркетинг : методичні рекомендації до лабораторних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». Запоріжжя : ЗНУ, 2019. 19 с.uk
dc.description.abstractUA : У виданні подано зміст лабораторних занять із дисципліни «Цифровий маркетинг» (тематику, порядок виконання та завдання до лабораторних занять, питання для закріплення та актуалізації знань). Визначення основних термінів і понять курсу в лабораторних занять. Для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗНУuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk
dc.titleЦифровий маркетингuk
dc.typeМетодичні вказівкиuk
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іванов 4_2019.pdfМетодичні вказівки508.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.